این آخر هفته چه بازی کنیم: از Resident Evil تا تجربه شهرسازی

در این قسمت از مقالات آخر هفته What to play، نسخه ای از Resident Evil را داریم و همچنین یک بازی مستقل جالب را معرفی می کنیم. با یک گیمر همراه باشید.

بدون شک این روزها بازیکنان زیادی منتظر بازی Resident Evil 4 هستند و بعید نیست پس از تکمیل این نسخه بخواهید نسخه های دیگری از این سری را تجربه کنید. برای این منظور، Resident Evil: Revelations ممکن است انتخاب خوبی باشد. زیرا داستان این نسخه دقیقاً به اتفاقات پس از رزیدنت اویل 4 مرتبط است و از این نظر به هم پیوند خورده اند.

Banished در ابتدا با تعداد کمی از انسان ها و یک محیط بسیار کوچک شروع می شود، که باید به مرور زمان آن را به یک شهر بزرگ با افراد بیشتری گسترش دهید. برای این منظور می توانید وظایف مختلفی را به افراد بسپارید و به مرور زمان انواع ساختمان ها را بسازید. البته همه چیز به این سادگی نیست و یکی از وظایف اصلی شما در بازی این است که مردم را راضی و راضی نگه دارید تا بتوانند در ساخت و سازها مشارکت فعال داشته باشند و به مرور زمان جمعیت شهر را افزایش دهند. البته جمعیت به شکل دیگری و پذیرش خارجی هایی که قصد اقامت در شهر شما را دارند در حال افزایش است.

توسعه Banished در سال 2011 توسط Hodorowicz، که تنها عضو و مالک نرم افزار Shining Rock است، آغاز شد. این بازسازی در مصاحبه ای در سال 2013 گفت که او حدود 5500 ساعت را صرف توسعه بازی کرده است و سری Anno الهام بخش اصلی او برای توسعه بازی بوده است.

بخوانید  Destiny 2: Into The Light در ماه آوریل با دو ماه محتوای داستانی جدید آغاز می شود

این افشاگری ها با هدف ارائه یک تجربه خوب در کنسول دستی نینتندو انجام شد و در حالی که نسخه های منتشر شده بر روی پلتفرم های دیگر از نظر تجربه بصری و سایر جزئیات بهبود یافته اند، مکانیک کلی طراحی و گیم پلی با توجه به قابلیت های 3DS وجود دارد. شده است. از جمله این اقدامات می توان به این نکته اشاره کرد که کل بازی از یک سری سناریوهای نسبتا کوتاه تشکیل شده است. در بازی، جیل و دیگر شخصیت ها با موقعیت های مختلفی روبرو می شوند، از مبارزه با دشمنان و باس ها گرفته تا حل معماها. ویژگی مثبت همه این سناریوها کیفیت خوب احساس ترس حاکم بر بازی و همچنین احساس چالش واقعی است که فرد از یک بازی ترسناک و بقا انتظار دارد.

همانطور که اشاره کردم، وقایع Revelations از جایی شروع می شود که پس از وقایع نسخه چهارم، سازمان بیوتروریستی Il Veltro با سلاح های زیستی به شهر Terragrigia حمله می کند. مدتی پس از حمله، کریس ردفیلد و جسیکا که در حال تحقیق در مورد سازمان Il Veltro بودند ناپدید می شوند و جیل ولنتاین و پارکر وظیفه رفتن به کشتی به نام ملکه زنوبیا را دارند، جایی که طبق گزارش ها کریس و دوستش آخرین بار در آنجا دیده شده بودند. .. شد. بیشتر قسمت های بازی در یک کشتی اتفاق می افتد، اما در برخی از قسمت های آن ما به مناطق دیگر سفر می کنیم.

دومین بازی این هفته Banished است. این بازی آزمایشی در سبک استراتژی و به طور خاص برنامه ریزی و مدیریت شهری است که توسط Luke Hodorowicz ساخته شده و در سال 2014 منتشر شده است. تا جایی که اکنون در مورد یک تجربه مدیریتی بسیار خوب صحبت می کنیم.

بخوانید  Samsung Galaxy S24 تخفیف‌های پیش‌سفارش جذابی را ارائه می‌دهد – رزروها اکنون در دسترس هستند

هدف سازندگان هنگام توسعه Resident Evil: Revelations این بود که از یک تجربه اکشن دوری کنند و بر نمایش آثاری مشابه نسخه‌های کلاسیک این سری تمرکز کنند. شغلی که در آن جنبه های تلاش برای زنده ماندن اهمیت بیشتری دارد و بازیکنان دائماً با چالش هایی مانند تمام شدن مهمات و مواردی از این قبیل مواجه می شوند. اگر بخواهیم منصف باشیم، Revelations واقعاً اینطور به نظر می رسد، و زمانی که Resident Evil 6 با آن فضای اکشن کامل عرضه شد و در بین طرفداران قدیمی سری محبوبیت چندانی نداشت، این نسخه توانست تا حدودی جو را ارائه دهد. معمولی Resident Evil. .

لوگوی چشم از بازی Resident Evil: Revelations

بازی Resident Evil: Revelations

Resident Evil: Revelations در سال 2012 به عنوان یک بازی انحصاری برای سیستم Nintendo 3DS منتشر شد. کارگردان این نسخه کوشی ناکانیشی، طراح Resident Evil 5 است و کل تیمی که روی این نسخه از بازی کار کرده اند، با تیم سازنده بازی Resident Evil 6 که در سال 2012 نیز عرضه شده است، متفاوت است. Resident Evil: Revelations یک سال پس از 3DS بر روی کامپیوتر و کنسول های آن زمان منتشر شد.

پوستر و لوگوی بازی ممنوع

بازی ممنوع شد

در مجموع، Resident Evil: Revelations یکی از نسخه های خوب در سری Resident Evil است که شاید بسیاری آن را از دست داده باشند، و به همین دلیل پیشنهاد می کنم اگر دوست دارید بازی های بیشتری با موضوع Resident Evil در این فصل تعطیلات دارید، آن را بررسی کنید. .

چالش های دیگری نیز در بازی به مخاطبان ارائه می شود.مسائل آب و هوا، آتش سوزی و حتی مواردی مانند افسرده شدن مردم شهر یا پیر شدن می تواند برای مخاطب مشکل ساز شود تا بتواند شرایط را به خوبی مدیریت کند. سازنده بازی Banished در سال 2018 اعلام کرد که به دنبال محبوبیت و موفقیت این اثر، قصد دارد دنباله ای از آن بسازد، هرچند هنوز جزئیات بیشتری از آن عرضه ارائه نشده است. اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده شهرسازی و استراتژی هستید، پیشنهاد می کنم Banished را امتحان کنید.

بخوانید  وکیل سابق FTC آژانس بریتانیا را به مسدود کردن قرارداد مایکروسافت-اکتیویژن متهم کرد

در نهایت نظرات خود را در مورد بازی های این هفته با یک گیمر و کاربران آن در میان بگذارید.

بازی Resident Evil: Revelations

گیم پلی بازی ممنوع و خانه ساخته شده است

طبق معمول چهارشنبه‌ها، این هفته دو بازی را در بخش دیگری از مقاله‌های آخر هفته درباره برنامه‌های بازی ارائه خواهیم کرد. در آستانه انتشار نسخه بازسازی شده رزیدنت اویل 4، به سراغ نسخه دیگری از این سری می رویم که با رزیدنت اویل 4 بیگانه نیست و یک بازی مستقل دیگر نیز داریم. پس بدون هیچ مقدمه ای به بازی ها می رسیم: