نویسندگان چیزهای عجیب فصل 5 را به شیوه ای بسیار عجیب توصیف می کنند

یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی نتفلیکس، Stranger Things، برای فصل پنجم و آخر بازمی‌گردد. اطلاعات زیادی در مورد داستان و طرح داستان، حداقل نه به طور رسمی، وجود ندارد، و نویسندگان اکنون بیانیه ای را در فصل 5 منتشر کرده اند که فصل آینده را به گونه ای بیان می کند که کمتر کسی می توانست پیش بینی کند.

فیلمبرداری فصل 5 سریال Stranger Things در ماه می یا ژوئن امسال آغاز خواهد شد، اما نتفلیکس هنوز تاریخ انتشار فصل آخر را اعلام نکرده است. طرفداران احتمالاً می توانند چیزهای عجیب و غریب بیشتری دریافت کنند زیرا نتفلیکس در حال بررسی اسپین آف است.

اکانت Stranger Writers، یک صفحه رسمی رسانه اجتماعی که افکار نویسندگان سریال را بازگو می کند، اخیراً گفته است که فصل 5 را باید طوری دید که گویی فصل 1 و فصل 4 بچه دارند. اما نویسندگان به همین جا بسنده نمی کنند. گفتند: و بعد به این بچه استروئید تزریق کردند.

راس دافر گفت: “من فکر می کنم شما آن را با برخی از شخصیت ها، نه فقط با ویل، بلکه با استیو و نانسی، و رابطه او با جاناتان، جایی که همه چیز به طور کامل حل نشده است، خواهید دید.” شخصیت‌ها ممکن است قدم‌هایی برداشته باشند، مانند مورد ویل، اما آن سفر هنوز به پایان نرسیده است. همه این‌ها نقش بزرگی را ایفا می‌کنند زیرا ما سعی می‌کنیم این موضوع را در فصل آینده به پایان برسانیم.»

بخوانید  نمودار فروش هفتگی بریتانیا: محصولات انحصاری سونی به خوبی کار می کنند