اولین تصاویر از فیلم جدید شیر شاه موفاسا جوان را نشان می دهد

والت دیزنی به تازگی اولین تصاویر موفاسا: شیر شاه را منتشر کرده است که در آن شاهد جوانی و کودکی موفاسا هستیم.

مطابق با تازه ترین اخبار سینما و تلویزیوناولین تصاویر از قسمت پیشروی فیلم شیرشاه منتشر شد. والت دیزنی در جریان جلسه سهامداران خود تیزری از فیلم Mufasa: The Lion King منتشر کرد که پس از آن تصاویری از این تیزر فاش و منتشر شد که در آن شاهد موفاسا جوان و یک کودک هستیم که در دو همراه تصویر نیز دیده می شود. در زیر می توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

وقایع موفاسا: شیر شاه در دو بازه زمانی مختلف روایت می‌شود که در یک رمان شاهد داستانی با محوریت شخصیت‌های تیمون، پومبا و رفیق خواهیم بود که در مورد موفاسا صحبت خواهند کرد و در رمانی دیگر، شاهد داستانی خواهیم بود. شاهد رشد و به قدرت رسیدن مفاصا باشیم. بری جنکینز، کارگردان Moonlight و If Beale Street Could Talk، او مسئولیت کارگردانی این فیلم لایو اکشن را بر عهده دارد.

جنکینز پیش از این سه بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است و همچنین برای فیلم Moonlight برنده جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی شده است. همچنین جف ناتانسون، نویسنده شیر شاه برای نوشتن فیلمنامه Mufasa: The Lion King باز می گردد. آرون پیرس به عنوان مفاسا، کلوین هریسون جونیور در نقش اسکار، ست روگن در نقش پومبا، بیلی آیچنر در نقش تیمون و جان کونی در نقش رافیکی از جمله صداپیشگان فیلم Mufasa: The Lion King هستند.

Mufasa: The Lion King در 20 دسامبر 2024 اکران خواهد شد. شیر شاه در سال 2019 وارد سینما شد و علیرغم دریافت نقدهای متوسط، این نسخه لایو اکشن انیمیشن والت دیزنی با همین نام به خوبی عمل کرد. فروش بیش از 1.656 دلار میلیارد دلار در سراسر جهان، این فروش شامل 543.6 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 1.113 میلیارد دلار در ایالات متحده است. سایر کشورهای جهان.

بخوانید  احتمال تأخیر بازی Marathon و بسته الحاقی Destiny 2

تحریریه مجله بازی یک گیمر