اولین تصاویر از فصل سوم What If کاپیتان آمریکا جدید را نشان می دهد


اولین تصاویر رسمی از فصل سوم مارول استودیو انیمیشن «…What If» را منتشر کرد که در آن شاهد نگاهی جالب به این فصل هستیم.

مقاله مرتبط:

فصل سوم انیمیشن What If در حال انتشار است و اکنون در آخرین نسخه اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدید از فصل بعدی انیمیشن چه می شود اگر…؟ منتشر شده است. استودیوی مارول به تازگی تصاویر جدیدی از فصل سوم انیمیشن What If منتشر کرده است که در آن می توانید نسخه سام ویلسون از کاپیتان آمریکا، کاپیتان آمریکا سوار بر ربات غول پیکر، نگهبان قرمز، سرباز زمستانی و مرد مورچه ای را مشاهده کنید. در زیر می توانید این 4 تصویر را مشاهده کنید:

فصل سوم انیمیشن “…چه می شود اگر” قرار است در زمانی نامشخص در سال 2024 در شبکه دیزنی پلاس پخش شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و فقط می دانیم که AC Bradley، رئیس تیم نویسندگی این مجموعه انیمیشنی دنیای سینمایی مارول، در فصل سوم آن برنگشته است، اما سازندگان جدید این مجموعه انیمیشن هنوز این کار را انجام نداده اند. شناسایی و اعلام شد. در هر صورت، چه انتظاری از برایان اندروز برای رهبری فصل جدید انیمیشن داریم اگر…؟ برگرد

فصل اول انیمیشن What If در سال 2021 و فصل دوم این انیمیشن سریالی در پایان سال 2023 از شبکه +Disney پخش شد. هر فصل 9 قسمت نیم ساعته و فصل سوم 9 قسمت پیش بینی شده است. همچنین شایعاتی در مورد ساخت فصل چهارم انیمیشن What If وجود دارد، اما مارول هنوز به این شایعات پاسخی نداده است. در سال 2024، طرفداران MCU می توانند منتظر X-Men '97، Your Friendly Neighborhood Spider-Man و Eyes of Wakanda باشند.

بخوانید  راه‌اندازی حالت‌های جدید برای تتریس افکت: در به‌روزرسانی رایگان آینده متصل شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر