اولین تریلر سریال The Acolyte از دنیای جنگ ستارگان رکوردشکنی کرد

سریال The Acolyte از دنیای جنگ ستارگان با اینکه با نقدهای منفی زیادی در یوتیوب مواجه شده، اما رکوردشکنی هم کرده است.

لوکاس فیلم اولین تریلر رسمی سریال The Acolyte را منتشر کرد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال بعدی دنیای جنگ ستارگان با واکنش‌های متفاوتی مواجه شده است. لوکاس فیلم اعلام کرد که اولین تریلر سریال The Acolyte در ۲۴ ساعت اول پخش بیش از ۵۱.۳ میلیون بار ازطریق پلتفرم‌های مختلف مثل یوتیوب، ایکس و اینستاگرام تماشا شده است. درواقع اولین تریلر سریال اکلایت بیش از هر سریال دیگر Star Wars مثل سریال The Mandalorian، سریال The Book of Boba Fett، سریال Andor، سریال Obi-Wan Kenobi و سریال Ahsoka در روز اول پخش تماشا شده و رکوردشکنی کرده است.

البته سریال The Acolyte با رای منفی گسترده کاربران یوتیوب هم مواجه شده است. طبق آمار منتشر شده، اولین تریلر سریال اکلایت در یوتیوب ۱۶۲.۷۵۷ هزار لایک و ۳۳۷.۶۶۲ دیسلایک دریافت کرده است که به معنای این است که ۶۷ درصد بینندگان تریلر را دوست نداشته‌اند. صد البته سریال The Acolyte ممکن است تنها قربانی پدیده «Review bombing» شده باشد، اما در هر حال طرفداران جنگ ستارگان نظرات متناقض و متفاوتی در مورد اولین تریلر این سریال داشته‌اند.

آماندلا استنبرگ، لی جونگ-جه، جودی ترنر اسمیت، مانی جاکینتو، دافنه کین، ربکا هندرسون، کری-ان ماس، چارلی بارنت، مارگاریتا لیویوا، جوناس سوتامو، دین-چارلز چپمن، مارگاریتا لیویوا و ایمی سانگ از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Acolyte حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. لسلی هدلند، یکی از خالقان و شورانرهای سریال Russian Doll، وظیفه ساخت سریال The Acolyte را بر عهده دارد که کارگردانی دو قسمت از این سریال را به‌همراه کوگونادا، الکس گارسیا لوپز و هانل کالپپر نیز انجام داده است.

بخوانید  برنامه تلویزیونی Fallout دارای وب سایت بازی محبوبی است که با مشکلات ترافیکی بالا مواجه است

شاگرد سیث درکنار دریاچه در سریال The Acolyte 

سریال جدید جنگ ستارگان به‌عنوان یک اثر مهیج و رازآلود توصیف شده که قرار است بینندگان را به دورانی از کهکشان ببرد که قدرت‌های نوظهور تاریکی در روزهای پایانی های ریپابلیک در حال شکل گرفتن هستند. یک پادوان (شاگرد) سابق دوباره با استاد جدای خود برای تحقیقات در مورد یک مجموعه از جنایات مرتبط به یکدیگر در حال همکاری است، اما آن‌ها متوجه می‌‌شوند نیرویی که با آن مواجه هستند شوم‌تر و خطرناک‌تر از چیزی است که در ابتدا انتظارش را داشتند.

پخش سریال The Acolyte که در ۸ قسمت تولید شده است، از روز سه‌شنبه، ۴ ژوئن (۱۵ خرداد) با انتشار همزمان دو قسمت اول از شبکه دیزنی پلاس آغاز خواهد شد و قسمت‌های مابقی به شکل هفتگی پخش خواهند شد. اتفاقات سریال The Acolyte حدود ۱۰۰ سال پیش از حوادث فیلم Star Wars: Episode I – The Phantom Menace و در اواخر دوران های ریپابلیک جریان دارد. 

تحریریه مجله بازی یک گیمر