انیمه Frieren: Beyond Journey's End ادامه دارد

سازندگان انیمه Frieren: Beyond Journey's End به ادامه این انیمه برای ادامه داستان فریرن و دو همراهش اشاره کرد.

Frieren: Beyond Journey's End قسمت دوم از فصل اول این انیمه شب گذشته پخش شد، اما طرفداران منتظر اعلام خبر ادامه داستان انیمه هستند و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونخبر خوب برای طرفداران این انیمیشن. پس از پایان انیمه Frieren: Beyond Journey's End شب گذشته، پیامی در انتهای آن ظاهر شد که «ماجراجویی ادامه دارد». انده منطقه ای در شمال قاره است که قلعه شیطان شاه در آن قرار دارد.

همچنین در اینجا Aureole قرار دارد، منطقه ای که به بهشت ​​و هدف فریرن و گروهش شناخته می شود. همچنین اکانت رسمی انیمه X Frieren: Beyond Journey's End نیز تصویری با پیامی مشابه برای طرفداران منتشر کرده است. این تصویر در واقع از مانگا Frieren: Beyond the Journey's End که در آن فریرن را می بینیم گرفته شده است. در زیر می توانید این تصویر را مشاهده کنید:

انیمه Frieren: Beyond Journey's End ادامه دارد

اگرچه هنوز فصل دوم برای Frieren: Beyond Journey's End تایید نشده است، اما تحسین منتقدان و استقبال مخاطبان ممکن است منجر به ادامه انیمه در فصل آینده شود. فصل اول همچنین وقایع قسمت 61 این مانگا را پوشش می‌دهد و ما تاکنون تنها نیمی از جلدهای منتشر شده در این انیمه را دیده‌ایم. البته مانگا همچنان در حال پخش است و داستان او در مانگا هنوز تمام نشده است.

قسمت اول انیمه Frieren: Beyond Journey's End در 16 قسمت و قسمت دوم در 12 قسمت تولید و پخش شد. انیمه Frieren: After the End of the Journey از مانگایی به همین نام نوشته کانهیتو یامادا و تسوکاسا آبه اقتباس شده است که اولین نسخه آن در سال 2020 پخش شد و تاکنون 12 قسمت از مانگا نوشته و پخش شده است. . کیچیرو سایتو کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و توموهیرو سوزوکی فیلمنامه فریرن: فراتر از پایان سفر را می‌نویسد.

بخوانید  Let's Talk About That King Kong Game | The Kurt Locker - The Kurt Locker

Madhouse خالق Hunter × Hunter و Overlord مسئولیت ساخت این انیمه را بر عهده دارد. انیمه Frieren: Beyond Journey's End داستان یک پادشاه شیطان شکست خورده و گروهی از قهرمانان پیروز را دنبال می کند که به سرزمین خود باز می گردند و سفر 10 ساله خود را قبل از جدا شدن از یکدیگر بازگو می کنند. جادوگر فرین، قهرمان همل، کشیش هایتر و جنگجو آیزن چهار عضو این گروه هستند که باید با یکدیگر خداحافظی کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر