انیمیشن ماریو در کمتر از یک ماه یک میلیارد می شود

چند وقت پیش بود انیمیشن Super Mario Bros. این فیلم رسماً تبدیل به پرفروش‌ترین اقتباس سینمایی از بازی‌های ویدیویی شد و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن ماریو به کلوپ میلیاردی پیوست. ماریو رسما از مرز 1 میلیارد دلار در فروش جهانی عبور کرد و اولین بازی ویدیویی اقتباسی شد که این کار را انجام داد. علاوه بر این، این اتفاق تنها در 26 روز رخ داد.

کریس پرت مثل ماریو، آنیا تیلور جوی مثل پرنسس هلو، چارلی دی مثل لوئیجی، جک بلک مانند Bowser، کیگان-مایکل کی مثل تاد، ست روگن مثل خر کنگ، فرد ارمیسن مثل کرانکی کونگ، کوین مایکل ریچاردسون در نقش مکمل سباستین مانیسکالکو به عنوان فورمن اسپایک و چارلز مارتین، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن The Super Mario Bros نقش صداپیشه را ایفا کردند. فیلم حاضر و صداگذاری شده است.

انیمیشن Super Mario Bros. فیلم همچنین اولین فیلم سال 2023 است که به چنین موفقیتی دست یافته و دهمین انیمیشنی است که به فروش بیش از یک میلیارد رسیده است. پیش بینی می شود انیمیشن ماریو در هفته آخر 37.5 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 69 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی بفروشد و در مجموع فروش 487.5 میلیون دلاری در آمریکای شمالی و 533 میلیون دلار در باکس آفیس بین المللی و در مجموع 1.02 دلار خواهد بود. میلیارد در گیشه جهانی

انیمیشن Super Mario Bros. این فیلم همانطور که انتظار می رفت توانست بیش از یک میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروش کند.

همچنین انیمیشن The Super Mario Bros. این فیلم اکنون به پردرآمدترین فیلم انیمیشن تاریخ یونیورسال تبدیل شده است و از Minions: The Rise of Gru پیشی گرفته است و همچنین سومین فیلم پرفروش تاریخ یونیورسال در آمریکای شمالی پس از Jurassic World و ET The Extraterrestrial است. Illumination Entertainment با همکاری نینتندو و با نظارت کامل شیگرو میاموتوخالق ماریو انیمیشن ماریو را تولید کرد.

مقاله مرتبط:

  • فیلم ها و سریال هایی که از بازی From Minecraft تا Sonic 3 ساخته خواهند شد

سورپرایز ماریو در انیمیشن The Super Mario Bros.  فیلم سینما

تحریریه مجله بازی یک گیمر