معرفی سریال مامور شب داستان نابودی یک ملت توسط مقامات

سریال اسب آرام

سال انتشار: 2022

پس از پخش، این سریال به عنوان سومین سریال پربیننده جدید نتفلیکس در تنها چهار روز معرفی شد. اتفاقی که منجر به تمدید آن در یک هفته شد. علاوه بر این، در عرض یک ماه، ششمین اثر پربیننده این سرویس پخش شد. منتقدانی که این اثر را تماشا کردند نیز بازخورد مثبتی دادند و بیشتر این سریال را پسندیدند. به گفته آنها این مجموعه آنقدر جذاب است که می توان تمام قسمت های آن را پشت سر هم تماشا کرد و در عین حال فراموش شدنی است. آنها معتقد بودند که سریال مامور شب یک تریلر جاسوسی معمولی است که داستان خود را با جسارت قابل تحسینی روایت می کند.

The Night Agent سریال جدید اکشن و ترسناک از شبکه نتفلیکس است که در بین 10 سریال برتر و پربیننده ترین سریال در رتبه بندی سرویس های استریم نیلسن قرار گرفت.

گابریل باسو کارت خود را در سریال The Night Agent نشان می دهد

سال انتشار: 2018

سری 24

  • بازیگران: کیفر ساترلند، لزلی هوپ و سارا کلارک
  • جنسیت: اکشن، جنایی و درام
  • سال انتشار: 2001 تا 2010

خلاصه داستان: جک باور، که یک مامور ضد تروریستی است، باید با زمان مسابقه دهد تا توطئه های تروریستی را خنثی کند و کشورش را از بلایای بزرگ نجات دهد.


از آنجایی که سریال حفره خرگوش (وضعیت پیچیده) نیز همزمان در حال پخش است، منتقد سایت نیویورک تایمز این دو را مقایسه کرده و معتقد است که سریال مامور شب کمی ساده است، اما می تواند از نظر زیبایی شناسی بصری به خوبی عمل کند. مخاطب را دنبال کنید و تا پایان داستان با خود همراه کنید. در مجموع منتقدان احساس کردند که این سریال را با وجود ضعف ها و ایرادات نمی توان جزو آثار بزرگ دانست. اما در عین حال با وجود زیبایی، ترس از داستان و همچنین بازی بسیار خوب بازیگران، آنقدر جذاب است که علاقه مندان به این ژانر از تماشای آن لذت خواهند برد.

این سریال سرعت نسبتاً سریعی دارد و فرصت بسیار کمی برای هر بازیگری وجود دارد که مهارت های بازیگری خود را به رخ بکشد. این فرمول به طرز اغوا کننده ای در سری 24 پیاده سازی شد، اما سریال مامور شب تنها 10 قسمت برای معرفی شخصیت های اصلی خود دارد. اما در کل می توان گفت سریال برای تفریح ​​و آرامش بسیار خوب و سرگرم کننده است. همچنین اگر به فیلم‌های اکشن علاقه دارید، حتما سری‌های The Night Agent را ببینید. صحنه های اکشن بسیار جالبی داره و سرعت داستان هم خوبه.


سریال هایی شبیه به سریال مامور شب

سری حفاظت شخصی

بازیگران: ریچارد مدن، سوفی رندر و وینسنت فرانکلین

خلاصه داستان: مجموعه بادیگارد شخصی داستان تخیلی شخصیتی به نام دیوید بود را روایت می کند. یک کهنه سرباز قهرمان اما بسیار حساس که اکنون به عنوان افسر متخصص حفاظت برای خانواده سلطنتی و زیرشاخه حفاظت متخصص پلیس متروپولیتن در لندن کار می کند. در این داستان او وظیفه دارد از وزیر کشور جاه طلب و قدرتمند به نام جولیا مونتاگ محافظت کند. سیاست‌های مونتاگ دقیقاً از چیزی پشتیبانی می‌کند که باد از آن متنفر است. با این حال، در چنین شرایطی، باد خود را بین وظیفه و اعتقادات خود می بیند، در موقعیت های جدیدی قرار می گیرد و نمی داند به کدام سمت برود. او که مسئول تضمین امنیت جولیا مونتاگ است، آیا او واقعاً بزرگترین تهدید او است؟


کاور سری 24 با کیفر ساترلند

گابریل باسو با لوسین بوکانان در حال تماشای مامور شب

بازیگران: گری اولدمن، جک لودن و کریستین اسکات توماس

ریچارد مدن با جینا مک کی در مینی سریال بادیگارد

اواخر سال 2020 بود که بخش تلویزیونی استودیو سونی اعلام کرد که قرار است یک اثر تلویزیونی بر اساس رمان «مامور شب» نوشته متیو کویرک بسازد و در همان ابتدا، شاون رایان را به عنوان فیلمنامه نویس انتخاب کرد. چند ماه بعد، سرویس پخش نتفلیکس حقوق The Night Agent را به دست آورد و ست گوردون را برای کارگردانی خلبان استخدام کرد. این سریال آنقدر محبوب شد که تنها چند روز پس از پخش فصل اول، بلافاصله برای فصل دوم تمدید شد. گابریل باسو، لوسین بوکانان، فولا ایوانز آکینگبولا، سارا دزیاردینز، ایو هارلو، فینیکس رائه و… از جمله بازیگرانی هستند که در سریال مامور شب به ایفای نقش می پردازند.

اعضای اصلی سری Sludge in the Slow Horses

هونگ چائو به عنوان رئیس کارکنان کاخ سفید در سریال The Night Agent

Night Agent ترکیبی از Mission Impossible، 24، Patriot Games و تمام تهدیدات معروف علیه رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا است که با هم ترکیب شده و مجموعه تلویزیونی جدیدی را تشکیل می دهد. خبر خوب این است که این یک سریال سرگرم کننده است و برای لذت بردن از یک کاسه بزرگ پاپ کورن عالی است. اما خبر بد این است که فرصت‌های زیادی برای هر بازیگر در این سریال وجود دارد تا شخصیت خود را توسعه و بهبود بخشد.

“قهرمانان به دنیا نمی آیند. آنها به تلفن پاسخ می دهند.” این عبارت شعار یا عنوان انتخابی سریال The Night Agent است. Night Agent یک اکشن هیجان انگیز، پیچیده و شخصیت محور است که حول یک مامور سطح پایین FBI می چرخد. در ابتدای سریال می بینیم که این مامور به نام پیتر ساترلند در قطار است و متوجه حضور یک فرد مشکوک می شود. این فرد مشکوک با بی توجهی به سایر مسافران از جمله پیتر کوله پشتی را زیر صندلی می گذارد و فرار می کند. پیتر با درک این موضوع باعث می شود قطار متوقف شود و بلافاصله به مسافران کمک می کند تا از قطار خارج شوند.

خلاصه داستان: لجنزار محل تبعید اعضای سرویس اطلاعاتی است که در عملیات خرابکاری کردند. آنها ممکن است پرونده مهمی را در قطار رها کرده باشند، پوشش خود را منفجر کرده باشند، یا الکل زیادی مصرف کرده باشند تا غیرقابل اعتماد شوند. این اسب های آرام اعضای بسیار ضعیف و احمق سرویس اطلاعاتی هستند. اعصاب خردکن ترین و خشن ترین آنها پسر جوانی به نام ریور کارترایت است. کسی که روزهایش را صرف رونویسی مکالمات تلفنی می کند و هیچکس کار مهمی را به او نمی سپارد. وقتی همه چیز امن است، مرد جوانی ربوده می شود. سارقان به صورت زنده در اینترنت این جوان را تهدید به قتل نیز کردند. ریور در چنین شرایط سخت و وحشتناکی از فرصت استفاده می کند تا اشتباهاتش را جبران کند و از گل و لای بیرون بیاید.

از آنجایی که شایعات ناخوشایندی در مورد پدر پیتر و خیانت های ظاهری او وجود داشت، پس از این اتفاق همه تصور می کنند که خود پیتر مسئول این انفجار بوده است. یک سال پس از این حادثه، زمانی که زندگی پیتر چندان جالب نیست، به او شغل جدیدی در زیرزمین ساختمان کاخ سفید پیشنهاد می شود، نگهبان تلفنی که هرگز زنگ نمی زند. تلفنی که برای مواقع کاملاً فوری و خاص استفاده می شود و نگهبان باید در صورت لزوم با ماموران در ارتباط باشد. این تلفن هرگز زنگ نمی خورد. تا اینکه یک شب این اتفاق می افتد و خیلی سریع زندگی او را زیر و رو می کند.

سریال محافظ شخصی

با پاسخ به این تماس، پیتر در یک توطئه بسیار بزرگ و بسیار خطرناک پرتاب می شود که در نهایت به دفتر بیضی (محل کار رسمی رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا) منتهی می شود. این توطئه بزرگ نشان می دهد که یک خودی و یک خبرچین در بالاترین سطح دولت ایالات متحده وجود دارد که همه چیز را به هم می زند و برای ایجاد ویرانی. پیتر برای نجات کشور و مردمش به یک ماموریت ناامید کننده می رود تا این خائن را شکار کند. این نیز در حالی که از رز لارکین در برابر کسانی که عمه و شوهر خاله او را به قتل رساندند محافظت می کند.

سریال اسب های کند

بخوانید  توییت GTA 6 تاکنون با 1.9 میلیون لایک رکورد شکسته است