توییت GTA 6 تاکنون با 1.9 میلیون لایک رکورد شکسته است



Grand Theft Auto VI به طور رسمی در تاریخ 5 دسامبر رونمایی خواهد شد و انتظار می رود این بازی همه نوع رکورد را بشکند. این در حال حاضر شکسته شده است، زیرا پست رسانه اجتماعی Rockstar در X، که قبلاً به عنوان توییتر شناخته می شد، به محبوب ترین پست مرتبط با بازی در سایت رسانه های اجتماعی در تمام دوران تبدیل شده است.

در حال حاضر 1.9 میلیون لایک و 495000 ریتوییت دارد. طبق داده های X، این پست بیش از 166 میلیون بازدید داشته است. VGC گزارش داد که پرطرفدارترین توییت قبلی بازی نیز متعلق به Rockstar است، این پست ماه نوامبر آن بود که اعلام می کرد اولین تریلر بازی در اوایل دسامبر منتشر می شود.

بیشترین لایک در کل توییت مربوط به پست آگوست 2020 خانواده چادویک بوزمن بود که خبر درگذشت این بازیگر را اعلام کرد که بیش از 6.8 میلیون لایک

GTA VI، یا هر چیزی که ورودی بعدی این سری نام دارد، در روز سه شنبه، 5 دسامبر، ساعت 6:00 صبح به وقت PT / ساعت 9:00 صبح به وقت شرقی از طریق اولین تریلر خود منتشر خواهد شد.

در فوریه 2022، Rockstar اظهار داشت که توسعه ورودی بعدی “به خوبی در حال انجام است”. در سپتامبر همان سال، مجموعه‌ای از ویدئوها، تصاویر و اطلاعات مربوط به بازی به صورت آنلاین به بیرون درز کرد که یکی از بزرگ‌ترین نقض‌های بازی‌ای است که تاکنون ثبت شده است. فردی که گمان می رود پشت این رخنه باشد، یک نوجوان با وثیقه در اتاق هتل با استفاده از چوب تلویزیون آمازون فایر است.

بخوانید  ویدیو حالت Arcade Quest بازی Tekken 8 با تمرکز روی آموزش‌ها، شخصی‌سازی و دوست‌یابی

شایعه شده است که بازی GTA VI در نسخه میامی GTA که با نام Vice City شناخته می شود اتفاق می افتد و می تواند دارای دو شخصیت قابل بازی و تمرکز بر روی زمین های بلند باشد. این بازی دارای کفش های بزرگی برای پر کردن است، زیرا GTA V بیش از 190 میلیون نسخه فروخته است و یکی از پرفروش ترین بازی های تاریخ است.

سوال بزرگ دیگر این است که با انتشار GTA VI چه اتفاقی برای GTA Online می افتد. همچنان که بیشتر می آموزیم، با GameSpot آخرین اخبار را بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر