ویدیو حالت Arcade Quest بازی Tekken 8 با تمرکز روی آموزش‌ها، شخصی‌سازی و دوست‌یابی


رسانه IGN ویدیو گیم‌پلی جدیدی از بازی Tekken 8 را برای نمایش حالت Arcade Quest پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که رسانه IGN ویدیو گیم‌پلی جدیدی از بازی مبارزه‌ای Tekken 8 را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این ویدیو حالت Arcade Quest بازی تکن ۸ را در مرکز توجه قرار می‌دهد؛ جایی‌که بازیکن‌ها آواتار خودشان را طراحی می‌کنند و برای یادگیری حرکات گوناگون و دوست‌یابی در بازی‌های مینی-آرکید وقت می‌گذرانند. شما می‌توانید برای تماشای تریلر گیم‌پلی تازه به کانال یوتیوب رسانه آی‌جی‌ان مراجعه کنید.

با اینکه زیبایی‌شناسی بصری Arcade Quest در تضاد با جنگجویان عضلانی بازی Tekken 8 به‌نظر می‌رسد، اما این حالت نقطه شروع خوبی برای تازه‌واردها به‌شمار می‌آید و حتی چیزهایی برای کاربران باتجربه در چنته دارد. به‌عنوان مثال در آرکید کوئست می‌توان با مکانیک Heat آشنا شد، تکنیک‌های مختلف را تمرین کرد و با شرکت در مسابقات پول درآورد. بازیکن‌ها می‌توانند از این پول برای خریداری آیتم‌های شخصی‌سازی تکن ۸ استفاده کنند.

بازی Tekken 8 برای انتشار در تاریخ ۶ بهمن ۱۴۰۲ (۲۶ ژانویه ۲۰۲۴) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در نظر گرفته شده است و خبری از انتشار بازی برای کنسول‌های نسل ۸ نیست. حالت داستانی اصلی تکن ۸ روی نبرد بین کازویا میشیما و جین کازاما تمرکز دارد؛ هرچند شرکت بندای نامکو اعلام کرد که همه کاراکترها اپیزودهای داستانی What-if (چه می‌شود اگر) خواهند داشت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  برنامه کنفرانس های بازی ها در ژوئن 2023; از جشنواره تابستانی تا نمایشگاه ایکس باکس