انتشار Coffee Talk 2 در بازی Xbox پس از اولین روز انتشار

اگر با بازی‌های Coffee Talk آشنایی ندارید، در این بازی در حال راه‌اندازی کافه‌ای در زمان حال در شهر سیاتل هستید که در آن باید با مشتریانی مانند انسان‌ها تا اورک‌ها و غیره ملاقات کرده و به آنها خدمت کنید. بازیکن باید با ترکیب مواد مختلف مانند قهوه، شکلات، عسل، چای و … نوشیدنی های مختلفی را تهیه کند. به درخواست مشتری و جلب رضایت مشتری. علاوه بر این، شما همچنین باید به درد و دل مشتریان گوش دهید و در تصمیماتی که می گیرند به آنها کمک کنید. بازی های Coffee Talk به عنوان کارهای آرامش بخش برای بازیکنان توصیه می شود.

بازی The Coffee Talk Episode 2: Hibiscus & Butterfly در کنار نسخه جهانی در دسترس کاربران Xbox Game Pass قرار خواهد گرفت.

طبق آخرین اخبار بازی، یک بازی دیگر از روز انتشار در اختیار کاربران گیم پاس قرار خواهد گرفت. پس از موفقیت Coffee Talk در سال 2020، اکنون Toge Productions، سازنده و Chorus Worldwide، ناشر این بازی هستند که در حال پیگیری هستند. سازندگان Coffee Talk Episode 2: Hibiscus & Butterfly تایید کرده اند که این بازی در تاریخ 20 آوریل 2023 (31 آوریل 1402) برای کاربران Game Pass برای Xbox One، Xbox Series X، Xbox Series S و PC در دسترس خواهد بود. جا داده خواهد شد

می‌توانید تریلر تأیید راه‌اندازی Coffee Talk Episode 2: Hibiscus & Butterfly را در Game Pass در YouTube تماشا کنید.

این بازی همزمان با انتشار Coffee Talk 2 بر روی کنسول های ایکس باکس و رایانه شخصی، بر روی کنسول های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد. بازی Coffee Talk Episode 2: Hibiscus & Butterfly از سرویس استریم Xbox Cloud Gaming نیز پشتیبانی می کند و کاربران Game Pass نیز می توانند بازی را به صورت استریم تجربه کنند. علاوه بر این قسمت اول بازی Coffee Talk هم اکنون در اختیار کاربران سرویس Game Pass قرار گرفته است.

بخوانید  پرچم های مخفی و فعال نسخه اندروید گوگل کروم