انتشار تریلر گیم پلی بازی Tekken 8 با محوریت شخصیت پل فینیکس

نظرت چیه عزیزم؟ چه انتظاری از این بازی دارید؟ نظرات و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید

سازندگان این بازی در تریلر بالای نمایش دو دقیقه ای شخصیت پل فینیکس برای ما آراسته شده است. این رزمی‌کار آمریکایی در تمامی نسخه‌های سری بازی‌های Tekken حضور داشته است و ویدیوی جدید برخی از مهارت‌های مبارزه‌اش در برابر دشمنان را به طرفداران نشان می‌دهد. Tekken 8 در حال حاضر برای پلی استیشن 5 در دسترس است و Xbox Series X Xbox Series S و PC در حال توسعه هستند.

دانلود از آپارات

آخرین ساخته Bandai Namco هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد. با این حال، سازندگان Tekken 8 اعلام کرده اند که تا قبل از آوریل 2024 شاهد عرضه Tekken 8 خواهیم بود.

طی چند هفته گذشته، اعضای استودیوی بازی سازی Bandai Namco گیم پلی های مختلفی از شخصیت های مختلف Tekken 8 از جمله شخصیت هایی مانند جین کازاما، کازویا میشیما و نینا ویلیامز منتشر کرده اند. حال در جدیدترین اخبار دنیای بازی سازندگان این اثر تریلر جدیدی از Tiken 8 منتشر کرده اند.تریلر جدید Tekken 8 بر روی گیم پلی بازی Pal Phoenix تمرکز دارد. این شخصیت در بین طرفداران این سریال بسیار محبوب است. می توانید ویدیوی ارسال شده در زیر را تماشا کنید.

ساعاتی پیش سازندگان Tekken 8 تریلر جدیدی از این اثر را برای علاقه مندان به آثار رزمی منتشر کردند.