حضور کارگردان دکستر در فصل جدید Daredevil تا زمانی که بازیگران دیگر بپیوندند

هالیوود ریپورتر تایید کرد که ساندرین هالت قرار است نقش همسر ویلسون فیسک، ونسا فیسک را در فیلم Daredevil: Born Again بازی کند. او در واقع جایگزین آیلت زورر برای این نقش می شود که نقش ونسا فیسک را در سریال Daredevil در نتفلیکس بازی می کرد. قبلاً ثابت شده بود که دبورا آن ول در نقش کارن پیج و الدن هنسون در نقش فاگی نلسون برای Daredevil: Born Again بازنخواهند گشت.

تابستان امسال بود که مارول استودیو رسما ساخت Daredevil: Born Again را تایید و اعلام کرد. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیوناطلاعات جدیدی از این سریال منتشر شده است. هالیوود ریپورتر گزارش داد که مایکل کوستا کارگردان قسمت آزمایشی سریال دکستر و هوملند به فصل جدید سریال Daredevil اضافه شده و کارگردانی قسمت اول سریال Daredevil را بر عهده خواهد داشت. او همچنین قرار است قسمت های بیشتری از Daredevil: Born Again را کارگردانی کند، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

اخیرا اطلاعات جدیدی از سریال The Daredevil: Born Again شامل کارگردان قسمت اول و حضور بازیگران بیشتر منتشر شد.

مقاله مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده در دنیای سینمایی مارول (2023). به ترتیب زمان پخش

لوگوی رسمی سریال Daredevil: Born Again

سریال Daredevil: Born Again قرار است در 18 قسمت و در سال 2024 در شبکه دیزنی پلاس تولید شود که قرار است دنباله ای معنوی برای سریال Daredevil در نتفلیکس باشد که پس از سه فصل لغو شد. چارلی کاکس در نقش مت مرداک با نام مستعار دردویل و وینسنت دن آفریو در فیلم Daredevil: Born Again در نقش ویلسون فیسک با نام مستعار Kingpin بازخواهد گشت. همچنین اخیرا تایید شد که جان برنتال، بازیگر نقش فرانک کسل با نام مستعار پانیشر، در فصل جدید سریال Daredevil بازخواهد گشت.

بخوانید  بیت 24 ارزهای رمزنگاری شده محبوبی را ارائه می دهد که توسط GamerHub محبوب معامله می شوند

برخورد ویلسون فیسک با دردویل در سریال Daredevil

Daredevil قبلا در Spider-Man: No Way Home و سریال She Hulk و Kingpin در سری Hawkeye ظاهر شده است و هر دوی این شخصیت ها ابتدا قرار است در سری Echo بازگردند و سپس ادامه داستان آنها را در Daredevil: Born ببینند. . دوباره خواهد بود. همچنین هالیوود ریپورتر از حضور بازیگران بیشتری در سریال Daredevil خبر داد به همین دلیل مایکل گاندولفینی، مارگاریتا لیویوا، ساندرین هولت، نیکی میشل جیمز و مایکل گوستن آنها به جمع بازیگران سریال Daredevil اضافه شدند.

مت کرمان و کریس اورد، فیلمنامه نویسان سریال های Covert Affairs، Containment و The Brave به عنوان سرپرست تیم نویسندگی و تهیه کننده اجرایی سریال Daredevil حضور دارند. خلبان نقش مهمی در شکل دادن به یک سریال دارد و کوئستا سابقه درخشانی دارد. او تاکنون نه قسمت از Homeland، پنج قسمت از Dexter، یک قسمت True Blood، قسمت اول Elementary و دو قسمت Dopesick را تهیه کرده است و به عنوان تهیه کننده برای Homeland برنده جایزه امی شده است.