اولین نگاه به Wo Long | اسکی باز تیم نینجا

قبل از این پروژه، تیم نینجا سری Nioh را با الهام از بازی های دارک سولز ساخته بود. یک بازی شبیه به Souls که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و تیم نینجا ثابت کرده است که همچنان در خلق بازی های اکشن نقش آفرینی استاد هستند. حالا به نظر می رسد که Team Ninja بازی جدید خود را بر اساس یک بازی Fram Software دیگر ساخته است. Wo Long: Fallen Dynasty شباهت زیادی به Sekiro دارد.

Koi Tecmo و Team Ninja سال ها با هم کار کرده اند. از ریبوت Ninja Gaiden تا Nioh. در 30 سالگی Kui Tecmo بود که سازندگان اعلام کردند که در حال ساخت یک بازی اکشن هستند. Wo Long: Fallen Dynasty در اواسط سال 2022 به طور رسمی برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، سری X/S و رایانه های شخصی معرفی شد.

در ویدیوی جدید یک گیمر نگاهی داریم به ابتدای بازی و نگاهی به ویژگی های مهم این بازی می اندازیم شما را به تماشای این ویدیو دعوت می کنیم.

تیم نینجا، سازندگان بازی های Ninja Gaiden و Nioh، این بار با یک بازی اکشن متفاوت بازگشته اند تا به ما ثابت کنند که هنوز در ساخت بازی های اکشن استاد هستند. در این ویدیو شروع این بازی را تجربه می کنیم.

برای حمایت از ما ویدیو را در یک گیمر یوتیوب تماشا کنید