امکان کار مجدد ویلم دافو با رابرت اگرز در بازسازی نوسفراتو

رابرت اگرز در پشت صحنه فیلم The Northman

ویلم دافو که قبلا با رابرت اگرز در فیلم های The Lighthouse و The Northman کار کرده بود، در حال مذاکره برای بازی در بازسازی Nosferatu است.

رابرت ایگرکارگردان آثار تحسین‌شده‌ای مانند جادوگر، فانوس دریایی و مرد شمالی مدت‌ها به فکر کارگردانی بازسازی نوسفراتو بود و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونقرار است بازیگر دیگری نیز به این فیلم ترسناک اضافه شود. ویلم دافو در حال مذاکره با فاکس فیچرز برای حضور در بازسازی نوسفراتو است. دافو قبلاً با رابرت اگرز در فیلم های The Lighthouse و The Northman کار کرده است و Nosferatu می تواند سومین پروژه مشترک آنها باشد.

علاوه بر ویلم دافو، بیل اسکاشگارد، لیلی رز دیپ و نیکلاس هولت دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم نوسفراتو حضور خواهند داشت و به ایفای نقش می پردازند. فیلم نوسفراتو بر اساس رمان دراکولا نوشته برام استوکر در سال 1922 ساخته شد. این فیلم محصول کشور آلمان است و گفته می شود که بازسازی این فیلم ترسناک قرار است برداشتی جدید و متفاوت از این فیلم باشد اما بر اساس داستان و محتوای اصلی خواهد بود.

پیش از این، ورنر هرتزوگ بازسازی دیگری از Nosferatu را کارگردانی کرده بود که در سال 1979 منتشر شد. بازسازی Nosferatu داستان اسرارآمیز دلبستگی یک خون آشام باستانی از ترانسیلوانیا به یک زن جوان تسخیر شده در آلمان قرن نوزدهم را روایت می کند که او را همه جا دنبال می کند و برای او چیزی غیرقابل توصیف به ارمغان می آورد. وحشت کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم ترسناک بر عهده رابرت اگرز است.

بخوانید  Destiny 2 یک حرکت کشتن یک ضربه را از PvP حذف می کند

علاوه بر فیلم فانوس دریایی و فیلم مرد شمالی، در این دوره در آثاری چون فیلم پروژه فلوریدا، فیلم قتل در قطار سریع السیر شرق، فیلم در دروازه ابدیت، فیلم آکوامن، فیلم توگو، فیلم فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر، The French Dispatch Nightmare Alley و مرد عنکبوتی: بدون راه خانه و کارهای آینده او شامل فیلم Inside، فیلم شهر سیارک ها، فیلم Aquaman و پادشاهی گمشده، فیلم Poor Things و فیلم و.

اطلاعات فیلم فانوس دریایی