امکان تعیین زمان پخش اولین تریلر فیلم مارول The Marvels با بازی بری لارسون

طبق اطلاعات منتشر شده، اولین تریلر فیلم The Marvels با بازی بری لارسون به زودی توسط مارول استودیو منتشر خواهد شد.

بری لارسون در نقش کارول دانورز (کاپیتان مارول)، تئونا پاریس در نقش مونیکا رمبو (اسپکتروم)، ایمان والانی در نقش کامالا خان (خانم مارول)، زویی اشتون و پارک سئو جون، از جمله بازیگران حاضر در فیلم Les Merveilles هستند و به ایفای نقش پرداختند. شایعات بازگشت نیز وجود دارد قانون جود او را در نقش جان رگ می شنویم. نیا داکوستاکارگردان آثاری مانند Little Woods و Candyman وظیفه کارگردانی The Marvels را بر عهده داشت.

فیلم Marvels قرار است در تاریخ 10 نوامبر 2023 (19 آبان 1402) اکران شود. او مسئولیت نوشتن فیلمنامه کاپیتان مارول 2 را بر عهده دارد مگان مک دانلمجموعه WandaVision را با نیا داکوستا، زب ولز و الیسا کاراسیک نوشت.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، ظاهرا زمان انتشار اولین تریلر فیلم The Marvels مشخص شده است. دنیل ریکتمن اخیرا ادعا کرده است که اولین تریلر فیلم The Marvels در تاریخ 11 آوریل (22 آوریل) یعنی سه شنبه این هفته منتشر خواهد شد. البته هنوز کسی این تاریخ را به طور رسمی تایید نکرده است، اما پیش از این تاریخ انتشار بسیاری از تریلرها را فاش کرده بود و همچنین با توجه به اینکه زمان انتشار تریلر به انتشار Guardians of the Galaxy Vol نزدیک شده است. 3، ممکن است منطقی باشد. در هر صورت، منتظر یک گیمر و سایر اطلاعات رسمی در روزهای آینده باشید.

بخوانید  کنترلر سوئیچ Nitro Deck+ جدید به عنوان یک سوئیچ داک قابل حمل دو برابر می شود