رکورد بزرگترین افتتاحیه اقتباسی از بازی های ویدئویی توسط Mario Animation در اکثر رکوردها

انیمیشن Super Mario Bros. این فیلم همچنین توانست در سه روز آخر هفته اکران خود در ایالات متحده، 146.4 میلیون دلار بفروشد. انیمیشن ماریو با امتیاز PG تولید شد و توانست CinemaScore A را از مردم دریافت کند که می تواند خبر خوبی برای ادامه فروش آن باشد. علاوه بر این، 60 درصد از بینندگانی که انیمیشن ماریو را تماشا کرده اند بین 18 تا 34 سال سن دارند، که با توجه به اینکه این انیمیشن بر اساس یک بازی ویدیویی محبوب نینتندو ساخته شده است، تعجب آور نیست.

ماریو همچنین پس از Incredibles 2 دومین افتتاحیه برتر در آمریکا را دارد که از Finding Dory پیشی گرفته است. همچنین انیمیشن The Super Mario Bros. با پیشی گرفتن از Frozen 2 با فروش 358 میلیون دلاری، Movie بهترین افتتاحیه جهان را برای یک فیلم انیمیشن به نام خود ثبت کرد. انیمیشن ماریو نیز رکوردهای بیشتری را به نام خود ثبت کرد، به عنوان مثال توانسته رکورد فروش Transformers: Revenge of the Fallen را در 5 روز اول اکران خود بشکند.

انیمیشن Super Mario Bros. این فیلم سرانجام چهارشنبه گذشته روی پرده سینماها اکران شد و اکنون در اخبار سینما و تلویزیون، این انیمیشن تاکنون چندین رکورد را شکسته است. انیمیشن ماریو توانست در 5 روز اول اکران خود در آمریکای شمالی 204.6 میلیون دلار و در باکس آفیس بین المللی 172.9 میلیون دلار و در مجموع 377.6 میلیون دلار در جهان بفروشد. به این ترتیب انیمیشن ماریو توانست به طور رسمی رکورد افتتاحیه اقتباس مبتنی بر بازی ویدیویی را بشکند.

ماجراجویی ماریو در پادشاهی قارچ انیمیشن Super Mario Bros.  فیلم سینما

انیمیشن Super Mario Bros. این فیلم رسما رکورد افتتاح یک اقتباس از بازی های ویدیویی را شکست و چندین رکورد دیگر را نیز در اختیار داشت.

بخوانید  دومین بازیگر اثر جدید هیدیو کوجیما معرفی شد
از طرفی انیمیشن The Super Mario Bros. فیلم همچنین رکورد بزرگترین افتتاحیه برای استودیوی انیمیشن Illumination Entertainment، تهیه کننده آثار محبوب و پرفروشی مانند Minions و Despicable Me را شکست. رکورد بزرگترین افتتاحیه برای اقتباس از بازی های ویدیویی که قبلاً در اختیار Sonic The Hedgehog 2 بود. افتتاحیه 72 میلیون دلاری همچنین، انیمیشن ماریو اکنون با پشت سر گذاشتن Sonic 2، پرفروش‌ترین اقتباس مبتنی بر بازی‌های ویدیویی در ایالات متحده است و به نظر می‌رسد که شانس بالایی برای فروش جهانی 1 میلیارد دلاری دارد.