منابع آگهی استخدام Hangar 13 پیش تولید مافیا 5 آغاز شد

یک پست کاری اخیر از استودیو Hangar 13 نشان می دهد که توسعه دهنده ممکن است برای پیش تولید Mafia 5 آماده شود.

سال گذشته، Hangar 13 پس از لغو یک بازی جهان باز اعلام نشده سری جدید، دچار اخراج شد. پس از آن، گزارش شد که این سازنده به دنبال چراغ سبز برای تولید چند بازی سری مافیا برای جلوگیری از مشکلات مشابه در آینده است. Mafia 4 با موتور بازی سازی Unreal Engine 5 ساخته می شود که پیشروی نسخه اول خواهد بود و رویدادهای آن در سیسیل، بزرگترین جزیره دریای مدیترانه، برگزار می شود.

یک آگهی شغلی ارسال شده توسط Hangar 13 برای سمت تولید کننده اجرایی در لینکدین می گوید که این استودیو به دنبال استخدام فردی برای کمک به توسعه یک سری بازی کلیدی است. بسیاری معتقدند که این گروه مافیا هستند. با توجه به آگهی استخدام، نامزد “نقش مهمی در ارائه موفقیت آمیز یک بازی جدید پرچمدار” و محتوای پس از عرضه آن خواهد داشت. جالب اینجاست که این فرد درگیر «برنامه ریزی سری بعدی بازی ها» است.

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که استودیو Hangar 13 بر روی Top Spin 5 کار می کند که انتظار می رود قبل از Mafia 4 منتشر شود.البته این موضوع توسط استودیو Hangar 13 تایید یا تکذیب نشده است و طرفداران باید منتظر زمان بیشتری باشند. اطلاعات موثق در مورد این موضوع

سال گذشته استودیو Hangar 13 از آغاز مراحل تولید نسخه بعدی بازی Mafia خبر داد، اما احتمالا این سازنده برنامه ریزی برای آینده این سری پرچمدار را نیز آغاز کرده است. در می 2022، گزارش شد که Hangar 13 به دنبال تاییدیه برای قسمت پنجم است تا بلافاصله پس از انتشار Mafia 4 شروع به توسعه کند. این استودیو نیز همین موضوع را می گوید.

بخوانید  Mortal Kombat 1 Is Only $40 For Black Friday, But You Should Hurry