الکساندریا اوکاسیو کورتز نماینده ایالات متحده به توییچ بازگشت



الکساندریا اوکاسیو-کورتز، نماینده ایالات متحده، در سال 2020 در توییچ موج زد، زمانی که در اولین حضور خود در توییچ، بیش از 430000 استریم را در میان ما بینندگان جمع کرد. پس از بیش از دو سال وقفه، AOC به توییچ باز می گردد و پخش بعدی آن برای ساعت 19:30 شنبه شب برنامه ریزی شده است.

جریان اولیه تلاشی برای الهام بخشیدن به آمریکایی ها برای خروج و رای دادن بود، در حالی که خانم کنگره از جریان های بعدی برای صحبت در مورد موضوعات مهم استفاده کرد. AOC از آخرین جریان خود در اوایل سال 2021 برای بحث در مورد تحولات بازار سهام GameStop و تأثیر آن بر سرمایه گذاران خرد استفاده کرد.

در حال پخش: AOC در میان ما بازی می کند – جریان های برجسته

در جریان‌های قبلی، مهمانانی از جمله ایلهان عمر، نماینده همکار، و پخش‌کننده‌های محبوبی مانند پوکیمانه، حسن‌آبی و دکتر لوپو به AOC پیوستند. حسن آبی در جریان این هفته به او ملحق خواهد شد و سایر “مهمانان ویژه” نیز در ترکیب حضور دارند. پوکیمن همچنین به توییت AOC پاسخ داد و درخواست کرد “بازی مجدد 2020 در میان ما” انجام شود.

در حالی که AOC نگفته است که کدام بازی‌ها را اجرا می‌کند، یا اینکه جریان در مورد موضوع خاصی بحث می‌کند، احتمالاً بازی مورد علاقه قدیمی Among Us دوباره بازی خواهد کرد. می توانید به AOC ها متصل شوید کانال توییچ این شنبه ساعت 19:30

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر