اعلام هزینه گروه امبریزر برای خرید ارباب حلقه ها


گروه امبریزر در جریان ارائه گزارش مالی خود به بررسی هزینه های خرید امتیاز مجموعه ارباب حلقه ها پرداخت.

Embracer Group در گزارش سالانه خود تایید کرد که با پرداخت 396 میلیون دلار با موفقیت مالکیت معنوی ارباب حلقه ها را به دست آورده است. قرارداد خرید شامل ویژگی‌های رسانه‌ای با مارک ارباب حلقه‌ها، از جمله تصاویر متحرک، بازی‌های ویدیویی، بازی‌های روی تخته، خرده‌فروشی، پارک‌های تفریحی و حقوق تولید محتوا برای سریال‌های ارباب حلقه‌ها و هابیت است. این قرارداد همچنین حقوق گروه Embrisser را در مورد سایر محتوای سرزمین میانه تولید شده توسط Tolkien Estate و HarperCollins تضمین می کند.

این خبر پس از آن منتشر شد که Embracer برنامه‌های خود را برای تغییر ساختار عمده شرکت‌های تابعه خود اعلام کرد که انتظار می‌رود تعدادی از استودیوها تعطیل شوند. علاوه بر این، Embracer Group تایید کرده است که به دنبال تبدیل ارباب حلقه‌ها به یکی از بزرگترین فرنچایزهای بازی‌های ویدیویی است. با این حال، بازی ارباب حلقه ها: گولوم این جدیدترین اثر از این سری است که نتوانست توجه گیمرها و منتقدان را به خود جلب کند و در حال حاضر به عنوان یکی از بدترین بازی های عرضه شده در سال 2023 شناخته می شود.

به دنبال برنامه‌های آمبریسر برای بازسازی، کریستال داینامیکس بیانیه‌ای منتشر کرد و به طرفداران اطمینان داد که برنامه‌های جدید ناشر بر توسعه بازی بعدی Tomb Raider تأثیری نخواهد گذاشت.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  واکنش منتقدان به Final Fantasy 7 Rebirth