انتشار جزئیات داستان فیلم فرمول 1 بدون عنوان برد پیت و جوزف کوشینسکی

جزئیات داستان فیلم فرمول 1 بدون عنوان اپل با بازی جوزف کوچینسکی به عنوان کارگردان منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جزئیات داستان فیلم بدون عنوان اپل با موضوع فرمول 1 منتشر شده است. این فیلم برد پیت به عنوان یک راننده مسابقه‌ای باتجربه که بازنشستگی را رها می‌کند تا یک راننده جوان را راهنمایی کند. برد پیت از فرصت استفاده می کند و سعی می کند با این خلبان جدید به اولین نمایش بازگردد. این فیلم به مدت 30 روز روی پرده سینما پخش می شود تا اینکه راهی اپل تی وی پلاس شود.

دامسون ادریس در نقش یک راننده جوان فرمول 1، ناشنوا بودن در نقش مدیر فنی و ناظر طراحی و توسعه اتومبیل های مسابقه ای پیشرفته توبیاس منزیس آنها در این فیلم به برد پیت می پیوندند. این فیلم یک همکاری دیگر برای برد پیت و اپل است که توسط گرگ ها کارگردانی شد. جان واتس همکاری می کنند. فیلم گرگ ها با نقش آفرینی جورج کلونی داستان دو عمده فروش حرفه ای را روایت می کند که برای یک شغل استخدام می شوند.

اپل قصد دارد تولید این فیلم بدون عنوان را در ۱۶ جولای ۱۴۰۲ (۷ ژوئیه ۲۰۲۳) در لس آنجلس و انگلستان آغاز کند. هنوز مشخص نیست این فیلم چه زمانی اکران می شود. جوزف کوشینسکیکارگردان فیلم Top Gun: Maverick در راس این فیلم قرار دارد و فیلمنامه آن توسط ایرنه کروگر نوشتن. این فیلم مسابقه ای توسط کمپانی Plan B تولید شده است جری بروکهایمر یک شرکت افسانه ای ایجاد می شود.

بخوانید  A Pair Of Gorgeous Assassin's Creed به زودی عرضه می‌شود و پیش‌سفارش‌ها زنده است