ماجراجویی سونیک و دوستانش در تریلر بازی Sonic Origins Plus


در آستانه انتشار بازی Sonic Origins Plus، سگا تریلر جدیدی را با طرفداران به اشتراک گذاشت.

در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که سگا تریلر جدیدی از بازی Sonic Origins Plus منتشر کرده است. این بازی در تاریخ 23 ژوئن برای پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس منتشر می‌شود. این بازی برروی Xbox Series S، Nintendo Switch و PC منتشر خواهد شد و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا 12 بازی کنسول Game Gear مانند Sonic را تجربه کنند. Blast و Sonic Drift 2 و همچنین تعدادی شخصیت جدید قابل بازی.

دانلود فیلم آپارات

امی رز را می توان به عنوان یک شخصیت قابل بازی در نسخه های اول تا سوم بازی Sonic the Hedgehog و بازی Sonic CD تجربه کرد و دارای نوعی ابرقدرت مانند Super Sonic است. علاوه بر این، Knuckles نیز به عنوان یک شخصیت آزمایش پذیر در بازی Sonic CD حضور دارد و با چالش های بیشتری با طرفداران روبرو خواهد شد. Sonic Origins Plus 39.99 دلار قیمت دارد و شامل تمام بسته های الحاقی منتشر شده برای بازی اصلی است.

کسانی که سال گذشته Sonic Origins را خریداری کردند، می توانند محتوای جدید را به عنوان بسته الحاقی با قیمت 9.99 دلار دریافت کنند. نسخه فیزیکی Sonic Origins Plus نیز با قیمت 39.99 دلار عرضه خواهد شد. کسانی که امیدوارند یک بازی کاملاً جدید ساید اسکرول سونیک را تجربه کنند، باید تا عرضه Sonic Superstars در پاییز صبر کنند. جزئیات بیشتر این مجموعه در رویداد بعدی Sonic Central منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  انتشار اولین تریلر فصل دوم سریال خرس اعلام ماه پخش