واکنش منتقدان به Final Fantasy 7 Rebirth

دیروز میانگین امتیاز بازی Final Fantasy 7 Rebirth منتشر شد و شاهد عملکرد شگفت انگیز جدیدترین ساخته اسکوئر انیکس هستیم.

در سال 2020 قسمت اول بازی Final Fantasy 7 Remake با نام Final Fantasy 7 Remake منتشر شد. محصولی که بازخورد بسیار خوبی دریافت کرد و ماجراجویی فوق العاده ای را برای کلود و همکارانش در قسمت های آینده آغاز کرد. بازی همچنین حاوی عناصر داستانی جدیدی است که کاربران می خواهند ببینند تیم سازنده چگونه از این عناصر در داستان اصلی استفاده می کند.

اکنون کمتر از یک هفته دیگر، Final Fantasy 7 Rebirth، دومین قسمت از سه گانه Final Fantasy 7 Remake منتشر می شود که تجربه ای عمیق تر، احساسی تر و دلچسب تر را ارائه می دهد. ما اکنون با یک محصول جهان باز روبرو هستیم که پر از فعالیت های جانبی و کوئست های جانبی است که فقط برای پرکردن دنیای بازی و ارائه یک تجربه خوب و قابل قبول طراحی نشده اند. دیروز میانگین امتیازات مسابقه منتشر شد و عملکرد فوق العاده ای را شاهد بودیم.

در زیر، نظرات برخی از منتقدان Final Fantasy 7 Rebirth را می خوانید و می توانید نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

فاینال فانتزی 7 تولد دوباره

  • خالق: Square Enix
  • ناشر: Square Enix
  • سبک: اکشن نقش آفرینی
  • سکو: پلی استیشن 5
  • تاریخ انتشار: 10 مارس (29 فوریه)

بخشی از محیط Jonen در Final Fantasy 7 Rebirth

یک گیمر: 100 از 100

Final Fantasy 7 Rebirth یک تجربه ایده آل و هیجان انگیز برای کاربران بازی های نقش آفرینی است. البته کسانی که نسخه جدید را هم امتحان کردند. با این حال، این بازی را می توان نامه ای عاشقانه برای طرفداران بازی اصلی دانست. گروه سازنده با هوشمندی عناصر جدیدی را به داستان اضافه کردند و همان داستان قدیمی را گسترش دادند و جزئیات بیشتری را به آن اضافه کردند. جزییاتی که در آن زمان به دلیل عدم پیشرفت تکنولوژی نتوانستند انجام دهند.

GameBit: 100 از 100

من عاشق Final Fantasy 7 Remake بودم، اما Rebirth باعث شد که این بازی شبیه بتا باشد.

VGC: 100 از 100

Final Fantasy 7 یک بازی RPG فوق العاده است که برخی از بهترین شخصیت های بازی را در خود دارد. اگرچه برخی از محتوای جهانی بازی آنچنان که می‌توانست خوب نیستند و داستان اصلی گاهی اوقات ریتم ندارد، گذراندن وقت با Aerith، Tifa و سایر اعضای تیم تجربه را به قدری لذت‌بخش می‌کند که ساعت‌ها وقت سپری می‌کنید. در پایان.

GamesRadar: 90 از 100

Final Fantasy 7 Rebirth تمام جادوی نسخه بازسازی شده را ارائه می دهد و در عین حال بهبودهای لازم را در محتوای جانبی انجام می دهد تا ارزش دوباره زندگی کردن لحظات اصلی را داشته باشد.

IGN: 90 از 100

Final Fantasy 7 Rebirth به طرز چشمگیری بر اساس آنچه که بازسازی آن را ترک کرد، ساخته شده است، RPG نهایی که هم چالش برانگیز و هم عمیق است، و همچنین بازآفرینی درخشان دنیایی که برای بسیاری از کاربران برای چندین سال ارزش زیادی داشته است. پس از گذراندن 82 ساعت و اتمام داستان اصلی و انجام اکثر کوئست های جانبی و همچنین فعالیت های جانبی، هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. این همان چیزی است که این بخش از بازی اصلی را بسیار بزرگ کرده است. مینی‌گیم‌ها، ماموریت‌های جانبی و دیگر انحرافات جذاب، مناطق وسیع و پراکنده بازی را پر کرده‌اند و تصویری تازه و سرزنده از مناطق آشنا ترسیم کرده‌اند. اما، بیش از اینکه پر از تنوع باشد، Rebirth بیشتر معرفی دوباره خاطرات Final Fantasy 7 با کیفیت است. با این حال، او برای رسیدن به هدف خود دست و پا می زند و در جدول زمانی پیچیده خود گیر می کند. اما لحظات جدید و ماجراهای فراگیر آن توانست حس عمیق تری را منعکس کند. بنابراین، در حالی که برخی از بخش‌های این بازسازی این کلاسیک ممکن است ناقص باشد، تولد مجدد همچنان یک تولید غیرمنتظره هیجان‌انگیز و چشمگیر است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بازیگران جایگزین دنیای سینمایی مارول که ندیده ایم