آواتار نتفلیکس: آخرین بازیگر هوادار فکر می کرد برای آواتار دیگر تست می داد

هنگامی که اولین فیلم آواتار جیمز کامرون در سال 2009 به نمایش درآمد، از نظر جلوه های بصری بازی را تغییر داد و تبدیل به بزرگترین فیلم تمام دوران شد – رکوردی که تقریباً 20 سال بعد همچنان حفظ می کند. او همچنین کلمه “آواتار” را تغییر نام داد. مجموعه انیمیشن حماسی نیکلودئون به تازگی به پایان رسیده بود و یک فیلم در دست ساخت بود که قرار بود برای جلوگیری از هر گونه سردرگمی، نام آن را The Last Airbender بگذارد.

با این حال، این هنوز به طور کامل به بازیگر کن لئونگ در طول تست بازیگری خود برای اقتباس نتفلیکس از این مجموعه انیمیشن کمکی نکرد، زیرا او فکر می کرد به دنبال نقشی در فیلم های کامرون است. لئونگ که نقش فرمانده ژائو را بازی می کند (که در ابتدا جیسون آیزاکس برای این سریال صداپیشگی می کرد)، وقتی به دنبال این نقش بود، گیج شد زیرا تست ها به صورت مخفیانه برگزار می شد و با سریال انیمیشن آشنا نبود.

او به ددلاین گفت: «من اصلاً (سریال) اصلی را نمی‌دانستم. “شاید این یک مسئله سنی باشد، اما من چیزی در مورد آن نمی دانستم. در واقع، وقتی برای اولین بار در مورد آن شنیدم، درباره آواتار بود – اول از همه، تست … نمی توانید بگویید که برای آواتار است – بنابراین، به نوعی به عنوان یک پروژه متفاوت مبدل شده بود. وقتی برای اولین بار شنیدم که برای آواتار است، فکر کردم که قرار است آبی باشم.

زمانی که خالقان اصلی سریال، مایکل دانته دی مارتینو و برایان کونیتزکو، چند سال بعد تولید را ترک کردند، این سریال در نتفلیکس شروعی دشوار داشت.

بخوانید  Zelda: Tears of the Kingdom's رده بندی سنی مشخص شد

نتفلیکس در بیانیه ای (از طریق The Verge) گفت: “ما برای مایکل و برایان و داستانی که آنها در مجموعه انیمیشن آواتار خلق کردند، احترام و تحسین کامل قائل هستیم.” اگرچه آنها تصمیم گرفتند پروژه لایو اکشن را ترک کنند، اما ما به تیم خلاق و اقتباس آنها اعتماد داریم.”

آواتار Netflix: The Last Airbender اکنون برای پخش در دسترس است. هنوز هیچ به روز رسانی رسمی در مورد تمدید وجود ندارد. شما می توانید بررسی کامل ما را در اینجا بخوانید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر