پرفروش ترین بازی های ایالات متحده در سال 2024 تاکنون

GameSpot ممکن است از شراکت های وابسته و تبلیغاتی برای به اشتراک گذاری این محتوا و خرید از طریق پیوندها درآمد دریافت کند.

Circana، یک گروه تحقیقاتی که قبلا با نام NPD شناخته می شد، گزارش فروش ژانویه 2024 خود را در ایالات متحده منتشر کرد که نشان می دهد کدام بازی ها در طول ماه بیشترین فروش را داشته اند. از آنجایی که این اولین گزارش ماه است، نه تنها فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های ژانویه 2024، بلکه تا کنون نیز فهرست بازی‌های پرفروش سال است.

این یک شگفتی بزرگ نیست، اما Call of Duty: Modern Warfare III در سال 2023 پرفروش‌ترین بازی ژانویه 2024 بود. Tekken 8 شماره 2 و Suicide Squad: Kill the Justice League در رتبه سوم قرار گرفتند. این بازی در فوریه منتشر شد، اما دوره مرجع Circana برای ژانویه 2024 در 3 فوریه به پایان رسید.

Palworld بزرگترین داستان بازی در ژانویه 2024 بود، اما در نمودارهای فروش ظاهر نمی شود زیرا توسعه دهنده Pocketpair اطلاعات فروش را با Circana به اشتراک نمی گذارد. اما از نظر “درگیری”، بازی بسیار خوب عمل کرد. این بازی از نظر تعداد کاربران فعال ماهانه محبوب ترین بازی استیم بود. در ایکس باکس شماره 3 بود، پشت Fortnite و Call of Duty HQ (که Modern Warfare 3، Modern Warfare 2 و Warzone را پوشش می دهد).

Pocketpair اخیراً اعلام کرد که Palworld به 25 میلیون بازیکن رسیده است که شامل 15 میلیون فروش در Steam و 10 میلیون بازیکن در Xbox (شامل فروش مستقیم و افرادی که بازی را از طریق Game Pass دریافت کرده‌اند).

یکی دیگر از انتشارات قابل توجه در ژانویه، Prince of Persia: The Lost Crown بود. این ماه در رتبه 13 قرار گرفت. اگر به دنبال بازی جدیدی برای بازی هستید، این یکی از بهترین بازی های سال 2024 تاکنون است.

برای بازی‌های موبایل، Monopoly Go از نظر هزینه‌های مصرف‌کننده در ژانویه 2024، بازی شماره 1 بود. بقیه پنج بازی برتر شامل Royal Match، Roblox، Candy Crush Saga و Coin Master بودند.

برای تجهیزات، هزینه ها 4 درصد کاهش یافت و به 378 میلیون دلار رسید. کنسول های Xbox Series X|S در ژانویه 2024 رشد کردند، اما پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ سال به سال کاهش یافتند. PS5 پرفروش‌ترین کنسول ژانویه 2024 از نظر واحدها و فروش دلار بود. سوییچ شماره 2 در فروش واحد و Xbox Series X|S به دلیل قیمت نسبتاً بالاتر در رتبه دوم در فروش دلار قرار گرفتند.

Circana همچنین گزارش داد که پس از 39 ماه عرضه در بازار، PS5 در مدت مشابهی در ایالات متحده 7٪ از PS4 و 68٪ از PS3 جلوتر بود.

هزینه خرید لوازم جانبی با 45 درصد افزایش به 246 میلیون دلار رسید و PS5 DualSense Edge به پرفروش‌ترین لوازم جانبی بازی از نظر دلار در ژانویه 2024 تبدیل شد. دستگاه پورتال پلی‌استیشن اکنون در دسته لوازم جانبی قرار دارد و s از نظر هزینه در رتبه پنجم قرار دارد. ژانویه 2025.

مجموع هزینه‌های مربوط به بازی‌های ویدیویی در ایالات متحده در ژانویه 2024 با افزایش 15 درصدی به 5.1 میلیارد دلار رسید. با این حال، دوره گزارش ژانویه 2024 در مقایسه با چهار هفته برای ژانویه 2023، پنج هفته را پوشش داد. پنجره ژانویه 2024 از 30 دسامبر 2023 تا 3 فوریه 2024 بود. این بدان معناست که فروش بازی Rocksteady's Suicide Squad: Kill the Justice League محاسبه شده است. برای فوریه . اگرچه بازی عملکرد ضعیفی داشت، اما بدون شک به تعداد قابل توجهی برای ژانویه کمک کرد.

برای آشنایی با 20 بازی پرفروش ژانویه 2024 به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  مایکروسافت و سونی به امضای قراردادی بر سر قرارداد اکتیویژن بلیزارد نزدیک نیستند