اعلام تاریخ شروع فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen با انتشار تریلر جدید

فصل اول انیمه Jujutsu Kaisen بین سال های 2020 تا 2021 پخش شد، سپس شاهد پخش انیمه Jujutsu Kaisen 0 بودیم که پیش درآمدی بر داستان این انیمه است. شوتا گشوزونو وظیفه رهبری و هیروشی سکو وظیفه نگارش فیلمنامه فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen مسئول اقتباس انیمه جوجوتسو کایسن از مانگای به همین نام بودند گگه آکوتمی شرق مانگا و انیمه Jujutsu Kaisen داستان یوجی ایتادوری را دنبال می کند که ناخودآگاه با یکی از اشیاء نفرین شده در تماس است.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتاریخ شروع فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen تایید و اعلام شد. استودیو Mapa و Toho رسما اعلام کردند که پخش فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen به طور رسمی در تاریخ 6 ژوئیه 2023 (15 جولای 1402) آغاز می شود تا پس از مدتی طولانی به انتظار طرفداران پایان دهد. در فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen شاهد پوشش دو قوس داستانی Hidden Inventory/ Premature Death و Shibuya Incident خواهیم بود.

بعدها، یوجی خود را در میانه دنیای عجیب و غریب نفرین می بیند. موجوداتی که در اثر نفرت و افکار شیطانی و منفی انسان ها به وجود آمده اند. یوجی مستقیماً با این موجودات روبرو می شود و در نتیجه این برخورد تا حدودی متوجه خطری که آنها برای بشریت دارند می کند. پس از آن، یوجی مسیری را طی می کند که بازگشتی ندارد. تاکنون بیش از 60 میلیون نسخه از این مانگا تا پایان سال 2021 فروخته شده است و مانگا Jujutsu Kaisen را به یکی از پرفروش ترین مانگا های تاریخ تبدیل کرده است.

بخوانید  کل فروش پلی استیشن 5 را از کنسول نینتندو 64 رد کنید

پوستر قطار فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen

استودیو Mapa با انتشار تریلر رسمی جدید، تاریخ شروع فصل دوم انیمیشن Jujutsu Kaisen را رسما اعلام کرد.

می توانید ادامه دهید تریلر رسمی فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen از طریق Toho Studio YouTube تماشا کنید.

علاوه بر این، تاکهیتو کیاسو برای صداپیشگی فوجی فوشی گورو و آنا ناگاسه برای صدای ریکو آمانای به جمع بازیگران فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن اضافه شدند. همچنین تریلر رسمی جدید فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen منتشر شد. در طول این تریلر شاهد کمان داستانی Hidden Inventory/Untimely Death هستیم که طی آن طرفداران شاهد بازگشت شخصیت های محبوب و ظهور شخصیت های جدید هستند.