اعلام تاریخ انتشار فصل دوم Vikings: Valhalla در نتفلیکس با پخش اولین تصاویر

وقایع سریال والهالا قرار است صد سال پس از اتفاقات سریال وایکینگ ها رخ دهد و سریال وایکینگ ها: والهالا قرار است ادامه ماجراهای برخی از معروف ترین وایکینگ های تاریخ از جمله لیف اریکسون را به تصویر بکشد. ، فریدیس، هارالد هاراد و شاه نورمن ویلیام فاتح. زیرا این مردان و زنان اروپایی در حال تغییر به دنبال بقا هستند. اریکسون یک کاشف اسکاندیناوی از ایسلند بود که به عنوان اولین اروپایی شناخته می شود که 500 سال قبل از کریستف کلمب به آمریکای شمالی رسید.

نتفلیکس اولین تصاویر رسمی فصل دوم را منتشر کرد سریال The Vikings: Valhalla رسما تایید و معرفی شد.

مارس گذشته بود که نتفلیکس تمدید شد سریال Vikings: Valhalla برای فصل دوم و سوم معرفی شد. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونتاریخ پخش فصل دوم سریال وایکینگ ها مشخص و اعلام شد. نتفلیکس رسما تایید کرد که فصل دوم سریال Vikings: Valhalla در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۲ دسامبر ۱۴۰۱) منتشر خواهد شد. همچنین اولین تصاویر رسمی از فصل دوم سریال Vikings: Valhalla منتشر شده است که در آن تصاویری از اتفاقات این فصل را می بینیم:

سم کرلت، فریدا گوستافسون، لئو ساتر، بردلی فریگارد، یوهانس هویکور جوهانسون، لارا برلین، دیوید اوکس، سورن پیلمارک، پولیانا مک‌اینتاش، بردلی جیمز، سوفیا لبدوا، مارسین دوروچینسکی و حیات کمیل. آنها از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم Vikings: The Valhalla Series حضور دارند و نقش هایی را ایفا کرده اند. فصل سوم دنباله وایکینگ ها نیز قرار است در سال 2024 در نتفلیکس پخش شود.

بخوانید  معرفی انیمه Ao Ashi Professional Football

مایکل هرستتهیه کننده و سازنده سریال وایکینگ ها و همچنین جب استوارتاو که فیلمنامه Die Hard را نوشته است، تهیه کننده اجرایی Vikings: Valhalla است و استوارت به عنوان مجری برنامه حضور دارد و این دو برای فصل های دوم و سوم باز می گردند. پیش بینی می شود فصل دوم سریال Vikings Valhalla همانند فصل اول در 8 قسمت تولید شود.

عبور وایکینگ ها از کوه در فصل دوم وایکینگ ها: والهالا