پوکمون اسکارلت و بنفش – همه عاشقان غذا و پیک نیک توضیح داده شده اند

لیست کامل علاقه مندان به این شرح است:

  • قدرت تخم مرغ: شانس بیشتری برای یافتن تخم مرغ پوکمون
  • Capture Power: به احتمال زیاد عکس‌برداری‌ها موفق خواهند شد
  • انقضا قدرت نقطه: تجربه بیشتر. امتیاز به دست آورده
  • آیتم Drop Power: مواد بیشتری پس از نبرد پیدا شد
  • Raid Power: جوایز بیشتر از Tera Raid Battles
  • قدرت عنوان: شانس بیشتری برای یافتن پوکمون با عناوین
  • قدرت جرقه: شانس بیشتری برای یافتن پوکمون براق
  • Humungo Power: شانس بیشتری برای یافتن پوکمون های بزرگ
  • Teensy Power: شانس بیشتری برای یافتن پوکمون های کوچک
  • قدرت برخورد: احتمال بیشتری برای یافتن انواع خاصی دارد

به استثنای Egg Power buff، همه این علاقه‌مندان دارای یک نوع پوکمون فهرست‌شده نیز هستند، بنابراین هر بوف خود فقط بر آن نوع خاص تأثیر می‌گذارد. اگر به‌عنوان مثال به‌دنبال این هستید که شانس بیشتری برای مواجهه با Charcadet داشته باشید، می‌خواهید Encounter Power buff، که به‌طور خاص برای Fire-type Pokemon مشخص شده باشد. هر بوف همچنین دارای یک نشانگر سطح است که به شما می گوید که چه سطحی از تقویت را دریافت خواهید کرد.

فروشندگان مواد غذایی

وقتی مواد لازم را تهیه کردید، بیرون بروید و یک پیک نیک داشته باشید. هنگامی که دستور پخت خود را انتخاب کردید، با یک مینی بازی ساخت ساندویچ روبرو می شوید که در آن باید ساندویچ را بسازید. به نظر می رسد این مینی بازی هیچ تأثیری بر کیفیت ساندویچ نداشته باشد، زیرا حتی یک هیولا سفارشی که در آن نان بالایی حتی بالای ساندویچ نمی ماند، باز هم برای من سه ستاره به ارمغان آورد.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

بخوانید  نقد سریال مشاجره (Beef) | سریالی برای هواداران بوجک هورسمن!

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

ساختمان دوم فروشگاه مواد ساندویچ آبی-سبز است که در بیشتر شهرها یافت می شود. شبیه پیشخوان اغذیه فروشی است و داخلی ندارد. در آنجا می توانید مواد لازم برای تهیه ساندویچ را خریداری کنید. هر ساندویچ به چاشنی ها، رویه ها و یک انتخاب برای نگه داشتن همه آن ها نیاز دارد.

ساندویچ درست کن

Pokemon Scarlet و Violet به شما این امکان را می‌دهند که هر هیولایی را که می‌خواهید خلق کنید، اگرچه مشخص نیست چه علاقه‌مندانی دریافت خواهید کرد.
Pokemon Scarlet و Violet به شما این امکان را می‌دهند که هر هیولایی را که می‌خواهید خلق کنید، اگرچه مشخص نیست چه علاقه‌مندانی دریافت خواهید کرد.

بخوانید  وجود سیستم دیالوگ پویا در بازی Redfall

در حال پخش: بررسی ویدیویی پوکمون اسکارلت و بنفش

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

Pokemon Scarlet و Violet بازیکنان را دعوت می‌کنند تا به منطقه وسیع Paldea سفر کنند، جایی که ممکن است گهگاه بخواهید توقف کنید و لقمه‌ای بخورید. خوردن غذا می‌تواند گیم‌پلی شما را بهبود ببخشد، اگرچه جلوه‌های واقعی بلافاصله در بازی مشخص نمی‌شوند. در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد دوستداران غذا و پیک‌نیک‌ها در Pokemon Scarlet and Violet بدانید آمده است.

علاقه مندان

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

قطع كردن:

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تا زمانی که خارج از شهر هستید، تقریباً در هر نقطه از جهان آزاد می توانید پیک نیک داشته باشید. در حین پیک نیک، می توانید در مهمانی یا استراحت فعلی خود با پوکمون بازی کنید، اما مزیت بزرگ اینجا این است که بشین ساندویچ درست کن. البته، قبل از اینکه بتوانید واقعاً از این سیستم استفاده کنید، به دو چیز دیگر نیاز دارید. دستور العمل ها و مواد تشکیل دهنده ساندویچ

اگرچه این ساختمان با شهری که در آن قرار دارد مطابقت دارد، اما ساندویچ‌فروشی همچنان یک لوگوی بزرگ ساندویچی را به نمایش می‌گذارد.
اگرچه این ساختمان با شهری که در آن قرار دارد مطابقت دارد، اما ساندویچ‌فروشی همچنان یک لوگوی بزرگ ساندویچی را به نمایش می‌گذارد.