آموزش شارژ کارتریج پرینتر لیزری وبلاگ تعمیرکارسلام

ممکن است از تونری استفاده شود که باعث افت کیفیت چاپ شود یا از تونری استفاده شود که متوجه شفافیت و سیاهی آن شوید. در بهترین حالت، تخلیه پودر تونر باقی مانده بصورت کامل و شارژ دوباره آن با تونر با کیفیت و در صورت نیاز تعویض قطعاتی همچون درام، می تواند تاثیر بسیار زیادی روی چاپ نهایی داشته باشد. شارژ کارتریجپرینترهای لیزری و دستگاه کپی توسط مجرب ترین تکنسین های ماشین های اداری انجام می شود. در هنگام شارژ یک کاتریج، بررسی سلامت قطعات کارتریج نیز انجام می شود.

فرقی نمی‌کند که پرینتر جوهرافشان داشته باشید یا از پرینتر لیزری استفاده کنید، در هر صورت، بعد از مدتی، نیاز به شارژ کارتریج دستگاه خود شارژ کارتریج پونک خواهید داشت. ما در این مطلب، به شما خواهیم گفت که شارژ کارتریج چیست و نحوه‌ی انجام‌دادن آن به چه صورت است؟ اگر قصد شارژ کارتریج جوهر خود را دارید، یا به‌دنبال یادگرفتن روش شارژ کارتریج لیزری هستید، با ما همراه باشید. لازم است بدانید که استفاده از تونرهای نا سازگار با کارتریج شما، می تواند به خود کارتریج و یا حتی، دستگاه چاپگر، آسیب برساند.

بنابراین ما می خواهیم در مورد شارژ کارتریج در این مقاله صحبت نموده و شما را با تعمیر چاپگر و تعمیر کارتریچ آشنا نماییم. برای اینکه بتوانیم کارتریج پرینتر خود را پر کنیم و نیازی نباشد که برای آن وقت زیادی صرف کنیم تا به تعمیرکار و مراکز دیگر مراجعه کنیم لازم است مواردی را بدانیم. تقریبا کلیه کارتریج چاپگرهای لیزری یکسان پر میشوند،‌ ولی هر کدام از پرینترها قلقهای خود را دارند.

بخوانید  راهنمای خرید لپ تاپ اداری و خانگی با بودجه‌ های مختلف سخت افزار مگ

کارتریج متناسب با نوع پرینتر که یا جوهر افشان است یا لیزری، نگهدارنده جوهر یا تونر است. تونر پودری است که مانند جوهر در پروسه چاپ پرینتر بر روی کاغذ قرار می‌گیرد. بنابراین زمانی که صفحات به صورت کم رنگ در پرینتر چاپ می‌شوند به این معناست که تونر یا جوهر پرینتر به اتمام رسیده است.

  • اما شارژ چاپگرهای جوهر افشان معایبی را به دنبال دارد که پس از فهمیدن آن ممکن است که از این کار خودداری کنید.
  • سرویس کاران ما در کمتر از یک ساعت در محل شما حاضر خواهند بود.
  • از آنجا که شما می توانید با دنبال کردن مراحل شارژ مجدد , به آسانی تونر پرینتر لیزر را خودتان شارژ کنید , خرید یک تونر کارتریج جدید ضروری نمی باشد.
  • بنابراین ما می خواهیم در مورد شارژ کارتریج در این مقاله صحبت نموده و شما را با تعمیر چاپگر و تعمیر کارتریچ آشنا نماییم.

متخصصین شاغل در پین ورک دارای صلاحیت تأییدشده از طرف پین ورک هستند. می‌توانید به آن‌ها اعتماد کرده و آن‌ها را با اطمینان کامل به منزل یا محل کار خود راه دهید. با این حال نیز بهتر است قبل از اینکه قیف دستگاه را با تونر جدید پر کنید، تونر قدیمی را به‌آرامی از سوراخی که تازه ایجاد کرده‌اید با تکان دادن، خارج کنید تا تونر جدید با قدیمی مخلوط نشود. نوار کارتریج و نوار باریک خیس شده را در داخل پلاستیک بگذارید؛ به این نکته توجه داشته باشید تنها کافی است نوار باریک خیس شده به بدنه‌ی نوار کارتریج بچسبد!

سعی کنید کارتریج را به دور از نور آفتاب و در جای خنک نگه دارید. کارتریج را پس از خارج کردن آن از چاپگر خود در اسرع وقت برای شارژ مجدد به مرکز امداد چاپگر بسپارید. باید توجه داشته باشید که با شارژ کردن بیش از حد عملکرد کارتریج ها را کاهش می دهد به طوری که در هر بار شارژ مجدد کیفیت چاپ ده درصد پایین می آید و باعث فرسوده شدن کارتریج و وارد شدن آسیب های جدی به پرینتر می شود. از انجایی که شارژ کارتریج بسیار حساس و دقیق است نیاز به یک تکنسین مجرب و ماهر دارد تا بدون اسیب رسیدن به قطعات کارتریج ان را شارژ نماید همچنین با عیب یابی وسیله درصورت وجود هرگونه مشکلی آن را تعمییر نماید.

بخوانید  سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty: Warzone 2 حداقل و ایده آل ترین سیستم پلی مگ | 1gamer

این جوهر یا تونر در پرینترها دارای یک مخزن مخصوص است که به آن کارتریج گفته می شود. با توجه به تعداد صفحه هایی که برای پرینت گرفتن آنها اقدام می کنید یعنی میزان استفاده ای که از دستگاه دارید این محتویات کارتریج اعم از تونر یا جوهر به اتمام می رسند. مزیت بزرگی که برای کارتریج ها وجود دارند قابل شارژ بودن آنها است. این یعنی با هر دفعه ای که جوهر یا تونر پرینتر شما تمام می شود نیازی نیست تا برای خرید یک کارتریج جدید اقدام کنید. بلکه می توانید از خدمات شارژ کارتریج لیزری یا هر کارتریج دیگری استفاده کرده و به راحتی دستگاه خود را آمده بکارگیری دوباره کنید. تهران پرینترز مرجع معتبر، قابل اطمینان و باکیفیتی است که شما می توانید از خدمات آن استفاده کنید.

یکی از سوالات متداول شارژ کارتریج، مربوط به خطوطی است که پس از شارژ کارتریج اچ پی، روی برگه ها ایجاد می شوند. کیفیت پایین مواد مصرفی، آلودگی هد و یا خرابی و آلودگی درام، دلایل اصلی بروز این مشکل هستند. با تعویض درام یا پاکسازی هد، که معمولا در حین شارژ کارتریج انجام می شود، مشکل برطرف می گردد. فیلم آموزش شارژ کارتریج hpیک کلیپ آموزشی است که به شما نشان می دهد نحوه شارژ و پر کردن کارتریج اچ پی چگونه است. شارژ کارتریج همیشه یکی از نیاز های اساسی و همیشگی کاربران بوده و هست.

آموزش شارژ کارتریج پرینتر لیزری وبلاگ تعمیرکارسلام

البته نمی‌توان یک قیمت قطعی برای شارژ دستگاه‌های چاپگر در نظر گرفت. زیرا ممکن است متخصص با باز کردن دستگاه متوجه شود که سایر قطعات نیز دچار مشکل هستند و مجبور به تعمیر یا تعویض آن قطعات شود. از این رو نمی‌توان یک قیمت نهایی برای شارژ کارتریج در نظر گرفت. در سری قدیم چاپگرهای جوهرافشان، کارتریج‌های سه رنگ اصلی به یکدیگر متصل بودند و در صورت تمام شدن یکی از رنگ‌ها شما مجبور به تعویض هر سه رنگ بودید. ولی در چاپگرهای امروزی، محل قرار گیری هر کارتریج از کارتریج دیگر جدا شده است.

بخوانید  معرفی بازی پابجی موبایل Pubg mobile معرفی بازی پابجی pubg موبایل ایرانیکارت | 1gamer