اضافه شدن شکوفه های گیلاس در آپدیت جدید بازی Minecraft

بازیکنان می توانند از ابزارهای باستان شناسی در مکان های اسرارآمیز برای یافتن تخم های ردگیر استفاده کنند. همچنین می توان از یک اسنیفر کاملاً توسعه یافته استفاده کرد. تا بازیکن بذرهایی را که در درختان خاصی رشد می کنند کشف کند. از دیگر اقلامی که با این ابزار می توان پیدا کرد می توان به خرده های سفال و اقلام مختلف تصادفی اشاره کرد.

آخرین به‌روزرسانی اصلی Minecraft قرار است امسال منتشر شود و چیزهایی مانند اکوسیستم شکوفه‌های گیلاس و ابزارهای باستان‌شناسی را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد.

به روز رسانی Minecraft 1.20 هنوز تاریخ انتشار خاصی ندارد. با این حال، این به روز رسانی قرار است در طول یک سال باشد 2023 بر روی تمامی پلتفرم ها منتشر می شود. بازی Minecraft تقریبا بر روی تمامی پلتفرم ها از دستگاه های اندروید و iOS گرفته تا کنسول ها و رایانه های شخصی منتشر شده است.

جزئیات به روز رسانی استودیو Mojang 1.20، آخرین به روز رسانی عظیم Minecraft رونمایی شده است که شامل چندین ویژگی جدید است. ویژگی اصلی این به روز رسانی سیستم باستان شناسی است. این آپدیت همچنین شامل اکوسیستم شکوفه های گیلاس است و Sniffer Mob جدیدی به بازی اضافه خواهد شد.

اکوسیستم شکوفه های گیلاس شامل درختان بزرگ شکوفه های گیلاس و حیواناتی مانند خوک، گوسفند و زنبور عسل است. شما می توانید بلوک های چوبی صورتی را از درختان استخراج کنید تا یک علامت آویزان جدید ایجاد کنید. Sniffer Mob جدید بازی را نیز می توان با استفاده از ویژگی جدید Archeology پیدا کرد.

بخوانید  پوکمون اسکارلت و بنفش: چگونه تخم مرغ خوش شانس را بدست آوریم