اشاره اوون ویلسون به پخش فصل دوم سریال لوکی

فصل اول سریال Loki در ژوئن 2021 برای طرفداران منتشر شد بنابراین فصل دوم احتمالا دو سال بعد از فصل اول پخش خواهد شد. ظاهرا جاناتان میجرز حضور پررنگ تری در فصل 2 دارد و جاناتان کی کوانبازیگر برنده اسکار برای همه چیز همه جا به یکباره نیز در آنجا بازی می کند.

سریال Loki با بازی تام هیدلستون در دنیای سینمایی مارول می گذرد و به ماجراهای خدای شیطانی می پردازد که پس از فرار با مکعب کیهانی یا Tserket به عنوان یک پچ دردسرساز، با Time Variance Authority دچار مشکل می شود. تام هیدلستون، جاناتان میجرز، اوون ویلسون، گوگو امبتا را، سوفی دی مارتینو، یوجین کوردرو، تارا قوی و رافائل کاسال آنها از جمله بازیگرانی هستند که در فصل 2 بازی می کنند.

اوون ویلسون در مصاحبه ای با ET فاش کرد که طرفداران چقدر باید منتظر فصل دوم لوکی باشند.

جاستین بنسون و آرون مورهد کارگردانی فصل دوم سریال لوکی را بر عهده دارند. اریک مارتین او نویسنده اصلی این فصل به همراه تام هیدلستون و مایکل والدرون او به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت می کند. اگرچه ساخت فصل دوم این سریال دنیای سینمایی مارول به پایان رسیده است، اما زمان دقیق پخش آن مشخص نیست.

اوون ویلسونبازیگر Loki اعلام کرد که طرفداران چه زمانی باید انتظار داشته باشند که فصل دوم سریال در شبکه آنلاین دیزنی پلاس پخش شود. این بازیگر آمریکایی اخیراً در مصاحبه ای با رسانه ET در مورد تیزر فصل دوم Loki که در تیتراژ پایانی Ant-Man and the Wasp: Quantumania پخش شد، سوال شد. در پاسخ، اوون ویلسون زمان پخش فصل دوم را فاش کرد.

بخوانید  انتشار اثر هنری بازی جدید از سازندگان Little Nightmares

اوون ویلسون گفت: «فکر می‌کنم این صحنه‌ها درباره من هستند. تام هیدلستون و جاناتان میجرز آنها کم و بیش از لوکی در فصل دوم سریال فیلمبرداری کردند. فکر می کنم این فصل در پایان تابستان یا در سپتامبر پخش شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر