استارفیلد راه های جدیدی برای رفت و آمد اضافه می کند


Bethesda در حال کار بر روی راه‌های جدیدی برای پیمایش در دنیای Starfield، نقشه‌های جدید، پشتیبانی از مد و سایر محتواها است.

از زمان انتشار استارفیلد در سپتامبر 2023، Bethesda به طور مداوم بهبودهایی را انجام داده و ویژگی‌های جدیدی را به بازی اضافه کرده است و به نظر می‌رسد ویژگی‌های جدید بیشتری در راه است.

Bethesda اخیراً در بیانیه‌ای جدید تأیید کرد که روی Starfield کار می‌کند تا بازی را بر اساس بازخورد طرفداران بهبود بخشد و قصد دارد پشتیبانی از فناوری‌های FSR3 و XeSS را در به‌روزرسانی در اوایل سال 2024 اضافه کند. Bethesda در حال ساخت و اضافه کردن نقشه‌های جدید و «راه‌های جدید» است. حرکت» به بازی.

Bethesda گفت: “ما سخت روی موضوعاتی کار می کنیم که بسیاری از شما برجسته کرده اید.” انتظار می رود در اوایل سال 2024 به روز رسانی شود که باگ های موجود در ماموریت های فعال را برطرف می کند و شامل پشتیبانی از FSR3 و XeSS می شود. اگرچه ما بسیاری از مشکلات و باگ‌ها را در ماموریت‌ها برطرف کرده‌ایم، اما حل ماموریت‌های فعال و در حال انجام بسیار دشوارتر از سایر مسائل است و به همین دلیل ما یک سیستم جدید برای حل مشکلات بدون تأثیرگذاری بر فایل‌های بازی، نسخه‌های پشتیبان قبلی ایجاد کرده‌ایم. ما همچنین روی بسیاری از ویژگی‌هایی که درخواست کرده‌اید کار می‌کنیم، از جمله نقشه‌های جدید شهر، پشتیبانی سخت‌افزاری، و روش‌های جدید سفر.

محیط بیابانی در بازی Starfield

هنوز مشخص نیست که این شیوه‌های جدید حمل‌ونقل چه معنایی خواهند داشت، اما می‌توان انتظار داشت که آنها شامل وسایل نقلیه زمینی برای سفر سریع‌تر باشند. همچنین ممکن است که Bethesda به راه‌های جدید سفر در فضا یا حتی یک سیستم سفر سریع بهتر و کارآمدتر اشاره داشته باشد، اما با توجه به درخواست‌های زیاد طرفداران برای وسایل نقلیه زمینی، به نظر می‌رسد اولویت Bethesda اضافه کردن آنها باشد.

بخوانید  ایکس‌باکس لایو به شما امکان می‌دهد برای مبارزه با گیمرهای سمی، کلیپ‌های چت صوتی را با مایکروسافت به اشتراک بگذارید

Bethesda هر 6 هفته یک به روز رسانی بزرگ برای Starfield منتشر می کند تا به آن فرصتی برای آزمایش همه تغییرات بدهد.

این شرکت اعلام کرد که هر 6 هفته یک بار یک آپدیت بزرگ برای بازی منتشر می شود تا در این مدت تمامی تغییرات تست شوند. البته در این بین آپدیت های کوچکتری نیز منتشر خواهد شد.

Bethesda توضیح داد: “این موارد و اصلاحات در به روز رسانی هایی که هر 6 هفته یک بار منتشر می شوند اضافه می شوند.” اگر مشکلات جزئی وجود داشته باشد که بتوان آنها را در به روز رسانی های کوچکتر برطرف کرد و ما مطمئن هستیم که کار می کند، در این 6 هفته در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. مهم است که این تغییرات را با دقت انجام دهید و ما زمان زیادی را صرف آزمایش حتی کوچکترین تغییرات در چنین بازی بزرگ و پویایی می کنیم. »

پشتیبانی Mate در سال 2024 به Starfield اضافه خواهد شد و Bethesda به طور همزمان در حال توسعه اولین بسته الحاقی بازی به نام Shattered Steel است. با توجه به اینکه بالغ بر 250 نفر از اعضای این استودیو روی بازی کار می کنند، می توان انتظار داشت که به مرور زمان ویژگی ها و محتوای زیادی به بازی اضافه شود.

Starfield را بازی کنید سری ایکس باکس | Xbox Series S و کامپیوتر را می توان تجربه کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر