ادامه دسترسی کارمندان مایکروسافت به اشتراک رایگان ایکس باکس گیم‌ پس آلتیمیت


پس از خبر جلوگیری از دسترسی رایگان کارمندان مایکروسافت به اشتراک گیم‌ پس آلتیمیت، این تصمیم با واکنش منفی روبه‌رو و درنهایت منتفی شد.

در اوایل سال ۲۰۲۴ شرکت مایکروسافت در نظر داشت تا برنامه دادن رایگان سرویس ایکس باکس گیم‌ پس آلتیمیت برای بیشتر ۲۳۸ هزار کارمندش را لغو کند و کنار بگذارد، اما این تصمیم در حال حاضر به‌دلیل شکایات کارکنان دست‌خوش تغییر شده است. طبق اطلاعات منتشر شده، کارمندان مایکروسافت مخالفت خود را در مورد تصمیم این شرکت اعلام کردند و همچنین فیل اسپنسر به‌طور شخصی مسئله را بررسی می‌کند.

مدیرعامل ایکس باکس طی پیامی تایید کرده است که این تصمیم بازبینی شده و کارمندان مایکروسافت به اشتراک گیم‌ پس آلتیمیت رایگان خود همچنان دسترسی خواهند داشت. اسپنسر در این پیام توضیح داد:

«پس از بررسی‌های بیشتر این موضوع، تایید می‌کنم که هیچ‌گونه تغییری در دسترسی به اشتراک ایکس باکس گیم‌ پس آلتیمیت در سال ۲۰۲۴ ایجاد نشده است. اگر شما تا به امروز به این سرویس دسترسی داشته‌اید تا بعد از این هم خواهد داشت. من قدردان به اشتراک گذاشتن این اخبار هستم و به‌خاطر سؤال‌ها و سردرگمی‌های پیش‌آمده عذرخواهی می‌کنم. ممنون از شما بابت همراهی و حمایت از ایکس‌ باکس.»

این تغییر تصمیم بدان معنا است که کارمندان مایکروسافت همان‌طور که از سال ۲۰۱۹ به گیم‌ پس آلتیمیت دسترسی داشته‌اند، همچنان از این ویژگی برخوردار می‌شوند. هنوز مشخص نیست که چرا مایکروسافت قصد جلوگیری از این ویژگی را داشت اما از آن‌جایی‌که فیل اسپنسر از این خبر مطلع نبود و بعد بلافاصله جلوی آن را گرفت، به‌نظر می‌رسد که این تصمیم در جهت سود بیشتر یا تصمیم بخش منابع انسانی بوده است.

بخوانید  Gen V Proves Being A Good Superhero In The Boys' Universe Is Impossible
تحریریه مجله بازی یک گیمر