احتمال تمرکز بازی مارولی امی هنینگ روی کاپیتان آمریکا و بلک پنتر


به نظر می‌رسد بازی مارولی امی هنیگ و استودیوی اسکای‌دنس با محوریت کاپیتان آمریکا و پلنگ سیاه از دنیای مارول در حال ساخت باشد.

سال گذشته، اعلام شد که استودیوی اسکای‌دنس نیو مدیا در حال کار روی یک بازی اکشن ماجراجویی، تک‌نفره و داستانی از دنیای مارول است و رهبری تیم سازنده را امی هنیگ، خالق سری آنچارتد بر عهده دارد. بااین‌حال تاکنون هیچ جزئیاتی از این بازی جدید منتشر نشده است. در گذشته شایعه‌هایی منتشر شدند که احتمال می‌دادند بازی جدید اسکای‌دنس با تمرکز روی گروه Fantastic Four یا شخصیت انت-من توسعه یابد. حال شایعه‌های جدید به ابرقهرمانان دیگری از دنیای مارول اشاره دارند.

اخیرا یکی از کاربران توییتر ادعا کرده است که بازی جدید مارول که توسط استودیوی اسکای‌دنس در حال توسعه است، روی دو شخصیت کاپیتان آمریکا و پلنگ سیاه تمرکز دارد. داستان این بازی در طول جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد و احتمالا این دو ابرقهرمان در مقابل نیروهای هایدرا قرار خواهند گرفت. در نکته‌ای جالب مجله‌ی یوروگیمر اعلام کرده است که این اطلاعات واقعی هستند و درستی آن را تایید می‌کند.

بلک پنتر در DLC جدید بازی Marvel's Avengers

درهرصورت به‌زودی اطلاعات بیشتری در مورد این بازی منتشر خواهد شد. پیش از این استودیوی اسکای‌دنس یک رونمایی از این بازی برای شوکیس دیزنی و مارول گیمز را که برای امشب برنامه‌ریزی شده است اعلام کرده بود. علاوه‌بر این بازی مارولی، در حال حاضر امی هنیگ و تیمش در اسکای‌دنس روی ساخت یک بازی تک نفره، اکشن و ماجراجویی از دنیای جنگ ستارگان نیز کار می‌کنند.

نظر شما درباره‌ی این اخبار چیست؟ آن را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.

بخوانید  جان سینا در این ماه به WWE بازگشته است - گزارش



منبع