احتمال بازگشت گل گدوت در فیلم سریع و خشمگین 10

گل گدوت قبلاً در فیلم های سریع و خشمگین، سریع پنج و سریع و خشمگین 6 در نقش ژیزل که معشوق هان لو بود، بازی کرد، اما در فیلم سریع و خشمگین 6 کشته شد. پس از حساب توییتری BigScreenLeaks، که قبلا ظاهر شایعه شده بری کیگان را فاش کرده بود. به عنوان جوکر در بتمن، تایید کرد که گدوت تنها در یک نسخه از Fast X حضور داشت که چهارشنبه گذشته به نمایش درآمد.

لبخند گدوت زیر برف و جلوی درختان تزئین شده در Wonder Woman 1984

شایعه شده است که گل گدوت برای بازی مجدد در فیلم Fast X بازگشته است، اما منبع رسمی هنوز این خبر را تایید نکرده است.

همچنین در نسخه دیگر فیلم سریع و خشمگین 10 سکانس از حضور گدوت در فیلم نبود و فعلا مشخص نیست که آیا صحنه کوتاه حضور گدوت در فیلم خواهد بود یا خیر.نسخه نهایی فیلم یا خواهد بود. حذف شده. در پایان. در حال حاضر منبع موثق تری این خبر را تایید نکرده و فعلا باید آن را شایعه دانست. با این حال، از آنجایی که سابقه بازگشت شخصیت های سری Fast and Furious وجود دارد، بازگشت Gisèle با Gol Gadot غیرممکن نیست.

در فیلم F9: The Fast Saga شاهد بازگشت سانگ کانگ در نقش هان لو از مردگان بودیم و از آن زمان طرفداران منتظر اعلام حضور شخصیت های بیشتری در قسمت جدید این فیلم اکشن بودند. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، شخصیت دیگری از دنیای سریع و خشمگین ممکن است از دنیای مرده بازگشته باشد. در ابتدا، The Direct گزارش داد که گل گدوت، بازیگر نقش ژیزل یاشر، به Fast X بازخواهد گشت.

بخوانید  پیش‌بینی‌های Madden's Super Bowl در طول سال‌ها: EA چقدر موفق می‌شود؟
فیلم Fast X در 19 می 2023 (29 می 1402) اکران خواهد شد. همچنین Fast and Furious 11 در دست ساخت است و این قسمت که پایان داستان سری اصلی است هنوز تاریخ انتشار ندارد.

وین دیزل، میشل رودریگز، جوردانا بروستر، سونگ کانگ، تایریز گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، شارلیز ترون، جیسون موموآ، بری لارسون، دانیلا ملکیور، آلن ریچسون، اسکات ایستوود، ریتا مورنو و کاردی بیاز جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fast X حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. لوئیس لتریرکارگردان فیلم The Incredible Hulk and Now You See Me فیلم Fast and Furious 10 را بر اساس فیلمنامه ای از جاستین لین و دن مزیونویسنده کتاب خشم تایتان ها است.