احتمالاً یک بازی Saw جدید در راه است


به نظر می رسد یک بازی ترسناک بقا تک نفره AAA از سری Saw در دست ساخت است.

اخیراً، یکی از افشاگران مورد اعتماد صنعت بازی، The Tipster، ادعا کرد که یک بازی ترسناک بقا AAA تک نفره از سری Saw در حال ساخت است. او می گوید این بازی کراس پلتفرم است، یعنی به احتمال زیاد روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهد شد. Xbox Series S منتشر خواهد شد. ظاهرا هم بازی سال در سال 2024 معرفی و در سال 2025 منتشر خواهد شد.

او نوشت: «یک بازی کراس پلتفرم با بودجه بالا به نام project_gideon در حال حاضر در حال توسعه است. این بازی یک بازی ترسناک بقا تک نفره خواهد بود و داستانی اصلی خواهد داشت. این اثر در تاریخ نامعلومی در سال 2024 معرفی می شود و در نیمه اول سال 2025 منتشر می شود. فعلاً باید منتظر اطلاعات تکمیلی باشیم و ببینیم آیا واقعاً چنین تأثیری وجود دارد یا خیر. ساخت یک بازی از سری Saw نمی تواند خیلی غافلگیر کننده باشد و Lionsgate ایده ساخت این بازی را با برخی از توسعه دهندگان به اشتراک گذاشته است.

به عنوان مثال، تیم بلابر قبلاً گفته بود: «لاینزگیت نزد ما آمد و به ما گفت که لایه‌های ترس را دوست داریم. ما با شما کار می کنیم ما Observer را دوست داشتیم. بنابراین ما دوست داریم با شما کار کنیم. ما می دانیم که شما ترجیح می دهید بازی های خود را بسازید، بنابراین به لیست سری های ترسناک ما نگاهی بیندازید و یکی را انتخاب کنید. می‌توانستیم Saw را انتخاب کنیم که محبوب‌تر از Blair Witch است. اما ما به سراغ مجموعه دوم رفتیم زیرا فرصت های زیادی برای خلق چیز جدیدی ارائه می دهد. به همین دلیل این پروژه را انتخاب کردیم.»

بخوانید  معرفی انیمیشن کوتاه گروگو از دنیای جنگ ستارگان توسط استودیو گیبلی

Lionsgate قصد دارد تعداد بیشتری از مجموعه های شما را به بازی تبدیل کند و به عنوان مثال، John Wick یکی از این بازی ها است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر