نحوه تماشای Xbox Developer Direct 2024



مایکروسافت سال 2024 را با پخش زنده جدید Developer Direct آغاز می کند و به طرفداران این امکان را می دهد تا نگاهی دزدکی به بزرگترین بازی های آینده خود داشته باشند. اگر می‌خواهید ببینید در آینده نزدیک چه چیزی برای کنسول‌های ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود، در اینجا نگاهی داریم به اینکه چه زمانی می‌توانید تنظیم کنید و چه چیزی را می‌توانید ببینید.

چه زمانی باید تماشا کرد

پخش مستقیم برنامه‌نویس ژانویه 2024 در زمان‌های زیر در 18 ژانویه آغاز می‌شود:

  • 12:00 بعد از ظهر (به وقت اقیانوس آرام)
  • ساعت 3 بعد از ظهر به وقت شرقی
  • ساعت 20:00 به وقت گرینویچ
  • ساعت 9 شب CET
  • 6:00 صبح AEST (19 ژانویه)

نحوه تماشا

شما چندین گزینه برای انتخاب خواهید داشت، زیرا Developer Direct به صورت زنده در کانال های رسمی Xbox و Bethesda YouTube، Twitch و Facebook پخش می شود. برای افراد کم شنوایی، یک جریان Twitch با ASL نیز وجود خواهد داشت.

انتظار چه چیزی

قرعه کشی بزرگ Developer Direct اولین نگاهی به ایندیانا جونز خواهد بود. استودیوی Wolfenstein MachineGames در حال توسعه این ماجراجویی جدید با باستان شناس نازی مورد علاقه همه است و مایکروسافت تأیید کرده است که بیش از 10 دقیقه گیم پلی و اطلاعات توسعه دهندگان در طول پخش نمایش داده خواهد شد.

شیرجه عمیق در بازی فانتزی اول شخص آینده Obsidian Avowed نیز ارائه خواهد شد، Oxide Games بازی استراتژی 4X خود Ara: History Untold را به نمایش خواهد گذاشت و Senua's Saga: Hellblade II از Ninja Theory نیز در محل برگزاری خواهد بود. تاریخ انتشار Hellblade 2 قبل از Developer_Direct فاش شده است، بنابراین ممکن است مایکروسافت تاییدیه رسمی را در مورد زمان عرضه بازی دریافت کنیم.

بخوانید  معرفی بازی موبایل The Bonfire 2: Uncharted Shores Survivors

پس از پایان رویداد، می توانید برای ارائه اختصاصی فصل بعدی The Elder Scrolls Online همراه باشید. اگر می‌خواهید ببینید چه چیزی برای Diablo 4 در دسترس است، قبل از شروع Developer_Direct، در ساعت 9 صبح به وقت PT / 12 بعد از ظهر به وقت شرقی، پخش زنده خود را خواهد داشت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر