معرفی بازی موبایل The Bonfire 2: Uncharted Shores Survivors

در بازی The Bonfire 2: Uncharted Shores، بازیکنان گروهی از مردم را در جزیره‌ای متروک هدایت می‌کنند و باید راهی برای زنده ماندن پیدا کنند. با معرفی این بازی با یک گیمر همراه باشید.

ژانر استراتژی همیشه یکی از پرطرفدارترین انواع بازی های ویدئویی بوده است و برخی از بازی های این سبک سال هاست که با آپدیت های مختلف بازیکنان را سرگرم می کنند. پلتفرم موبایل نیز یکی از بهترین پلتفرم ها برای این دسته از مشاغل است زیرا همیشه در دسترس است. تاکنون بازی های محبوب بسیاری مانند League of Legends: Wild Rift و Clash of Clans برای موبایل منتشر شده اند که هر کدام سبک و سبک خاص خود را دارند. در این مقاله از یک گیمر یک بازی مدیریتی جذاب و آرامش بخش به نام The Bonfire 2: Uncharted Shores را مرور می کنیم که در آن باید گروهی از افراد را در جزیره ای متروک رهبری کنید.

بازی اندروید The Bonfire 2: Uncharted Shores

Bonfire 2 از جایی شروع می شود که با گروهی از مردم وارد جزیره ای متروک و خالی از سکنه می شوید. در مرحله اول باید با ساده ترین وسایلی که در اختیار دارید آتش به راه بیندازید و سپس به طور مداوم سرپناه بسازید، البته با سرعت کم. روال کلی بازی به این صورت است که شما باید جزیره را به گونه ای گسترش دهید که با تعامل با دیگر شخصیت های بازی بتوانید زنده بمانید و حتی نام آنها را تغییر دهید. بازی شامل چرخه روز و شب است و این مشکل بر نوع فعالیت شخصیت ها نیز تاثیر می گذارد. به طوری که اگر در روز مشغول ساخت و ساز بودند، با فرا رسیدن شب دست از کار کشیدند. بازی شامل عناصر ساختمانی مختلفی است که هر کدام به نوبه خود مهم هستند. برای مثال با ساختن یک چوبخانه می توانید وسایل دیگر را سریعتر بسازید و یا با ساختن محیطی مناسب در کنار یک حوض، شخصیت های دیگر را به صید ماهی تشویق کنید.

بخوانید  تصویر قسمت انتخاب جنگنده در Tekken 8 فاش شد

بازی شامل چرخه روز و شب است و این مشکل بر نوع فعالیت شخصیت ها نیز تاثیر می گذارد. به طوری که اگر در روز مشغول ساخت و ساز بودند، با فرا رسیدن شب دست از کار کشیدند.

تهیه غذا یکی دیگر از آیتم های مهم بازی است که از راه های مختلفی مانند شکار حیوانات و ماهیگیری به دست می آید. هر یک از آیتم های بازی قابل ارتقا هستند که با پیشرفت در طول بازی و کسب امتیاز لازم می توانید آن ها را ارتقا دهید. البته بازی به این سادگی نخواهد بود و چالش های زیادی بر سر راه شما قرار خواهد گرفت که مهم ترین آن حمله حیوانات وحشی است. اگر چالش ها را به درستی مدیریت کنید، فرصت خوبی برای به دست آوردن آیتم های مختلف فراهم می کند. هنگامی که جزیره را به اندازه کافی گسترش دادید، می توانید با ساختن یک پل، کنترل جزیره همسایه را در دست بگیرید که فعالیت ها را گسترش می دهد. در مجموع می توان گفت که The Bonfire 2: Uncharted Shores استودیوی Xigma Games یک بازی سرگرم کننده با سبک استراتژیک است و با ویژگی های جذابی که دارد می تواند انتخاب خوبی برای علاقه مندان به این نوع بازی ها باشد.

بازی آیفون The Bonfire 2: Uncharted Shores

گرافیک هنری و چند ضلعی های بازی به طرز عجیبی طراحی شده اند و می توانند از همان ابتدای بازی بازیکنان را به خود جذب کنند. این امر در رنگ آمیزی محیط ها به وضوح دیده می شود و همه عناصر به خوبی در کنار هم قرار گرفته اند. علاوه بر این، موسیقی بازی کار خود را در ایجاد حس آرامش بخشی و البته انتقال حس یک جزیره تقریباً متروک انجام داد.

بخوانید  Avatar: The Last Airbender Review – بازیابی تعادل

The Bonfire 2: Uncharted Shores اکنون به صورت رایگان برای اندروید و آیفون در دسترس است. شما می توانید این بازی موبایلی را از طریق لینک های زیر دانلود کنید و از یک بازی استراتژی جذاب لذت ببرید.

دانلود بازی The Bonfire 2: Uncharted Shores

تحریریه مجله بازی یک گیمر