اتحادیه بزرگ بازی‌های ویدیویی CWA از قانون‌گذاران می‌خواهد که تصاحب Activision توسط مایکروسافت را تأیید کنند

در همین حال، مایکروسافت متعهد شده است که اتحادیه‌ها را با CWA بی‌طرف کند، و تضمین می‌کند که پس از تکمیل ادغام، کارگران برای سازماندهی آزاد خواهند بود، طبق قانون. مایکروسافت همچنین اتحادیه ZeniMax را به رسمیت شناخت.

پس از مطرح کردن این نگرانی‌ها، ما توانستیم با مایکروسافت وارد گفت‌وگو شویم که منجر به توافقی شد تا اطمینان حاصل شود که کارگران اکتیویژن بلیزارد در صورت تکمیل ادغام، مسیر روشنی برای چانه‌زنی جمعی دارند. و اطمینان حاصل کنید که کسب اکتیویژن بلیزارد به نفع کارگران شرکت و بازار کار گسترده‌تر بازی‌های ویدیویی است. چانه‌زنی جمعی یک بررسی مؤثر بر قدرت کارفرما در بازار کار است، همانطور که در تحقیقات تجربی به خوبی مستند شده است.

شلتون همچنین مستقیماً از کمیسیون خواست تا این ادغام را تأیید کند، “با توجه به مسیر روشن برای درمان های رفتاری قابل اجرا برای آسیب های احتمالی مصرف کننده که توسط کمیسیون اروپا و سایر تنظیم کننده ها بیان شده است، ما امیدواریم که شما این ادغام را تایید کنید و در ایجاد تاریخچه تعادل مجدد قدرت مشارکت کنید. در بازارهای کار

رئیس CWA، کریس شلتون، در نامه استدلال کرد که اتحادیه خود می تواند به عنوان یک مانع در برابر افزایش قدرت کارفرمایی که توسط ادغام ایجاد می شود، عمل کند. او نوشت: «هنگامی که خرید مایکروسافت اعلام شد، پیامدهای آن را برای بازار کار در نظر گرفتیم و نگرانی‌هایی را در مورد پتانسیل افزایش قدرت کارفرما بر کارگران که می‌تواند انحصار کار را بدتر کند، و در نتیجه دستمزدهای پایین‌تر و قدرت چانه‌زنی کمتر بر سر شرایط کار را افزایش دادیم. “

بخوانید  امیدواری سونی به فروش بالای پلی استیشن 5 در تعطیلات پایان سال ۲۰۲۳

این نامه استدلال می کند که ادغام اثرات مثبتی بر سازماندهی کار در صنعت خواهد داشت. اتهامات مربوط به فرهنگ جنسیتی و نژادپرستانه در اکتیویژن بلیزارد پس از شکایت این شرکت توسط ایالت کالیفرنیا مطرح شد. با ادامه دادخواهی، تلاش‌های سازماندهی در بسیاری از استودیوهای عظیم ناشران آغاز شد. کارگران Blizzard Albany و Raven Software با موفقیت اتحادیه های خود را تشکیل دادند.

با این حال، گزارش شده است که اعضای اتحادیه هم قبل و هم بعد از فرآیند اتحادیه با موانع ایجاد شده توسط شرکت روبرو بودند. بعلاوه، پرولتاریا که نام طعنه آمیزی داشت، پس از اینکه اکتیویژن بلیزارد ادعا می کرد تاکتیک های تهاجمی از بین بردن اتحادیه ها، مانند برگزاری جلسات در تلاش برای تضعیف روحیه کارکنان را به کار گرفت، تلاش های سازماندهی خود را دچار تزلزل دید.

حمایت مستمر اتحادیه از ادغام چین و چروک دیگری به روند محاصره شده اضافه می کند. کمیسیون تجارت فدرال در حال حاضر از مایکروسافت برای جلوگیری از ادغام شکایت کرده است. مایکروسافت اخیراً قراردادی را برای آوردن Call of Duty به پلتفرم‌های نینتندو امضا کرده است.

اتحادیه اصلی بازی‌های ویدیویی، کارگران ارتباطات آمریکا، از کمیسیون اروپا خواسته است تا ادغام مایکروسافت-اکتیویژن را تأیید کند. نمایندگان اتحادیه پیش از نشست غیرعلنی کمیسیون ادغام در بروکسل، نامه ای به مارگرت وستاگر، معاون اجرایی کمیسیون اروپا ارسال کردند.

بیانیه مطبوعاتی CWA در رابطه با این نامه، قدرت گاه محدودی را که کارگران آمریکایی می توانند در مورد سازماندهی داشته باشند، برجسته کرد. کارگران از همه بخش‌هایی که در سازماندهی تلاش‌ها دخیل هستند به دلیل مشارکت خود اخراج می‌شوند، بدون اینکه شرکت‌های مورد نظر از عواقب این عمل متحمل شوند.

بخوانید  پاسخ جک بلک به "بررسی های وحشتناک" فیلم Super Mario Bros

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.