آپدیت اندروید 14; لیست تمام گوشی های واجد شرایط

توجه داشته باشید که این مقاله با انتشار نسخه اندروید 2023 به طور مداوم به روز خواهد شد. به همین دلیل، توصیه می کنیم هر از چند گاهی مقاله را بررسی کنید تا ببینید آیا به روز رسانی برای گوشی شما موجود است یا خیر.

اندروید 14 چه تغییرات جدیدی را در ارمغان به ارمغان می آورد؟

در سال 2021، اندروید 12 با یک نوآوری قابل توجه عرضه شد. اما در سال 2022، اندروید 13 با هیچ تغییر خاصی همراه نشد. در سال 2023، اندروید 14 مانند یک سال تکراری دیگر به نظر می رسد. زیرا حداقل بر اساس گزارش های فعلی ظاهراً تغییرات بزرگی رخ نخواهد داد.

تا انتشار اندروید 14 راه زیادی در پیش داریم. بنابراین ممکن است تغییرات دیگری در این سیستم عامل رخ دهد که ما از آن بی خبر باشیم.

در فوریه 2023، گوگل به طور رسمی اولین پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید 14 را منتشر کرد. اکنون نسخه بتا دوم از راه رسیده است و هنوز یک دوره بتا چندین ماه تا رسیدن نسخه پایدار باقی خواهد ماند. به هر حال، احتمالاً قبل از انتشار اندروید 14 این سوال در ذهن شما وجود دارد که کدام گوشی ها اندروید 14 را دریافت خواهند کرد؟

با این حال، شامل تغییرات جدید خواهد شد. گفته می شود در اندروید 14 می توانید سایز فونت را بهتر کنترل کنید و عمر باتری محصول شما بیشتر می شود. ویژگی های حریم خصوصی و امنیتی بیشتر، از جمله عدم اجازه نصب برنامه های بسیار قدیمی، از دیگر تغییرات اندروید 14 خواهد بود.

بخوانید  در اختراع جدید Electronic Arts، بازیکنان می توانند به جای شخصیت ها صحبت کنند

بسیاری از برندها سیاست به‌روزرسانی خود را در سال 2022 بهبود بخشیده‌اند و انتظار می‌رود که در آینده با انتشار اندروید 14 بهبود بیشتری پیدا کند. اما متأسفانه، همه سیاست‌های تجدیدنظر شده را به مدل‌های قدیمی‌تر تعمیم نداده‌اند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر