بازیگر ارباب حلقه ها به روز رسانی انیمیشن 2024 را ارائه می دهد

میراندا اتو بازیگر نقش ایوین را در مجموعه فیلم‌های ارباب حلقه‌ها به کارگردانی پیتر جکسون بازی می‌کند و او دوباره برای بازی در فیلم انیمیشن جنگ روهیریم در سال 2024 بازمی‌گردد. در یک مصاحبه با اکسپرساتو آنچه را که می توانست در مورد فیلم گفت و همچنین درباره اینکه آیا برای پروژه لایو اکشن ارباب حلقه ها بازمی گردد یا خیر صحبت کرد.

در مورد اینکه آیا اتو ممکن است روزی به نقش لایو اکشن ارباب حلقه ها بازگردد یا خیر، اتو گفت که ائوین موجودی فانی است و فقط می تواند در دوره کتاب زندگی کند. اتو گفت: «من مانند شخصیت گالادریل یا الف نیستم که بتواند مدت زیادی زندگی کند و در جای دیگری ظاهر شود.

این تنها پروژه آینده ارباب حلقه ها نیست، زیرا حلقه های قدرت آمازون برای فصل دوم بازمی گردد. علاوه بر این، WB Discovery برنامه‌های خود را برای نمایش چند فیلم جدید ارباب حلقه‌ها اعلام کرد.

هنرمندان آلن لی، ریچارد تیلور و جان هاو – که همگی روی مجموعه اصلی فیلم ارباب حلقه‌ها کار کرده‌اند – نیز به انیمه جدید متصل هستند. War of the Rohirrim در تاریخ 12 آوریل 2024 روی پرده سینماها می رود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

جنگ روهیریم داستانی درباره هلم هامرهند را روایت می‌کند و برایان کاکس، ستاره جانشینی، صداپیشگی او را بر عهده دارد. اتو در نقش ایوین نقش گویندگی را بازی می کند.

بخوانید  RPG جدید الهام گرفته از ماریو، Born Of Bread، تخفیف بزرگی برای عرضه دریافت می کند

“من هنوز انیمیشن کامل را ندیده ام. من پیش ضبط را انجام دادم، این همان چیزی است که شما با آن شروع می کنید. و فوق العاده سرگرم کننده بود. [The Lord of the Rings writer Philippa Boyens] که برای انجام آن با من تماس گرفت.» او گفت: «فکر می‌کردم ساخت یک انیمیشن راهی جالب برای گسترش بیشتر کل داستان‌ها باشد.»

The Rohirrim War در سال 2024 اکران خواهد شد
The Rohirrim War در سال 2024 اکران خواهد شد

او همچنین اظهار داشت که بازگشت به عنوان یک شخصیت متفاوت، اگر حتی ممکن بود، دشوار خواهد بود. اتو گفت که دیدن مجدد پروژه زنده اکشن ارباب حلقه ها بسیار دوست داشتنی است، اما او مطمئن نیست که چگونه این امکان وجود دارد.