آواتار: راه آب از مرد عنکبوتی پیشی می گیرد: هیچ راهی برای بازگشت به خانه به عنوان ششمین فیلم برتر تمام دوران

اوایل این هفته، گزارش شد که دنباله آواتار در تعطیلات چهار روزه مارتین لوتر کینگ جونیور 40.6 میلیون دلار فروش بلیت داشته است. آواتار 2 همراه با اجرای آن در مناطق بین المللی تاکنون بیش از 1.93 میلیارد دلار فروش داشته است. اوایل این ماه، آواتار: راه آب در کمتر از دو هفته به یکی از موفق ترین فیلم های تاریخ جهان تبدیل شد.

ددلاین اشاره می‌کند که اگرچه دنباله آواتار از Spider-Man: No Way Home پیشی گرفت، فیلم مارول در چین اکران نشد. ظاهرا یک ممنوعیت غیر رسمی در این کشور برای شخصیت‌های دارای شخصیت‌های مارول وجود داشت و این ممنوعیت برداشته خواهد شد. بدون شک، اگر Spider-Man: No Way Home در چین اکران می شد، بیش از 1.92 میلیارد دلار فروش داشت.

وقتی آواتار: راه آب از مرز 2 میلیارد دلار عبور کند، ششمین فیلمی خواهد بود که به فروش می رسد، به علاوه سومین فیلم کارگردان کامرون، با تایتانیک و آواتار اصلی که ادعای لاف زدن مشابهی دارند. به همین ترتیب، تایتانیک در تاریخ 10 فوریه برای بیست و پنجمین سالگرد ساخت این فیلم به سینماها بازخواهد گشت. چاپ در سینماها 3D 4K HDR با نرخ فریم بالا خواهد بود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

پنج هفته پس از اکران باکس آفیس، آواتار: راه آب همچنان بهتر از آن چیزی است که حتی جیمز کامرون کارگردان فیلم فکر می کرد. ضرب الاجل گزارش می دهد که این دنباله از Spider-Man: No Way Home پیشی گرفته و به ششمین فیلم بزرگ ساخته شده در سراسر جهان تبدیل شده است و انتظار می رود تا آخر هفته آینده به فروش 2 میلیارد دلاری برسد.

بخوانید  شایعه: مدل جدید PS5 به نظر یک کنسول جدید است