آموزش صفر تا صد تنظیمات کالاف دیوتی موبایل آسان جم | 1gamer

بهتر است در هنگام نصب دیتای بازی و دانلود آن به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید تا روند دانلود بدون مشکل انجام شود. دانلود و نصب کالاف دیوتی موبایل به معنای ورود به یک «مگا بازی» است؛ و این فقط یک ادعا نیست. این بازی با سرعتی باور نکردنی به شهرت رسید و بخش مهمی از زندگی افرادی شد که آن را بازی می‌کنند؛ به طوری که فقط در اولین روز انتشار آن توسط کمپانی اکتیویژن ، ۳۵ میلیون بار دانلود شد و تا یک هفته بعد به ۱۰۰ میلیون دانلود رسید.

  • بازی کالاف دیوتی موبایل یا با نام فارسی ندای وظیفه موبایل ، بازی اندروید گرافیکی و اکشن اول شخص برای علاقمندان به مجموعه بازی Call of Duty است.
  • البته اگر به دنبال بهترین گان های کالاف دیوتی موبایل می‌گردید هم توصیه می‌کنیم به مطلب مربوط به این موضوع سر بزنید.
  • در سایت تاپ جم شاپ امکان خرید سیپی، یوسی، جم بازی و همچنین آگهی اکانت وجود دارد.
  • شاید درحال‌حاضر بتوان بهترین بازی تفنگی را، بازی کالاف دیوتی موبایل دانست.

حال اگر نرخ‌نوسازی لممجله خبری یک گیمر ۲۴۰ هرتز باشد، این مدت زمان برای بهترین گوشی برای کالاف دیوتی موبایل ۰.۰۰۴ ثانیه افزایش می‌یابد. شاید تصور کنید ۰.۰۰۱ زمان بسیار کوتاهیست، اما در بازی‌هایی مثل ندای وظیفه، همین یک هزارم ثانیه می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد. بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی موبایل چیست؟ در ابتدا باید گفت که «ندای وظیفه» از جمله‌ی بهترین بازی‌ها‌ست و این روزها بین کاربران از شهرت بسیار بالایی برخوردارست. اگر نتوانستید سی پی لازم برای بتل پس را با استفاده از راه‌های رایگان کسب CP بازی کالاف دیوتی موبایل به دست آورید، اصلاً نگران نباشید چون می‌توانید مقدار سی پی را که برای خرید بتل پس کم دارید، با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید. در حالت بتل رویال دو نقشه وجود دارد که یکی Isolated بوده و دیگری Blackout نام دارد. در این نقشه شما می‌توانید با زاویه دید اول شخص یا سوم شخص و به صورت تک نفره، دو نفره یا تیمی به بازی بپردازید.

بخوانید  خرید جم کلش اف کلنز ارزان clash of clans ⭐ ایران موجو | 1gamer

دریافت  رایگان سی پی کالاف دیوتی موبایل

هم اکنون که این متن را می‌خوانید این بازی با مود های مختلف خود در سراسر جهان درحال اجرا می‌باشد. در بازی کال آف دیوتی موبایل (شبیه به اکثر بازی های شوتر آنلاین) قسمتی تحت عنوان بتل پس وجود دارد که با خرید cp کالاف دیوتی میتوانید آن را خریداری کنید. ماموریت‌هایی مثل این که «۲۰ نفر را با شاتگان بکشید» یا «در یک روز در ۵ مسابقه Deathmatch) شرکت کنید.

آمدن نقشه های بازی Modern Warfare به نسخه موبایل Call of Duty

در فرایند خرید سی پی کالاف دیوتی از آی گیم تمام اطلاعات شخصی و حساب کاربری کالاف دیوتی شما ایمن باقی می‌‌ماند تا با خیال راحت از خدمات ما استفاده کنید. این مدل سامسونگ حتی اگر بهترین گوشی برای گیم کالاف دیوتی موبایل نباشد هم هیچ وقت ناامیدتان نمی‌کند.تراشه‌ی پردازنده‌ی اسنپدارگون ۷۷۸ در این مدل بکار رفته که قادر به اجرای کال.اف.دیوتی با تنظیمات گرافیکی اولترا و متوسط ۴۴ فریم در هر ثانیه است. نمایشگر فوق‌العاده‌ی این گوشی هم از نوع Super AMOLED با قابلیت پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزیست. دوربین سلفی هم در این مدل از کیفیت بسیار خوبی برخوردارست و شما را قادر می‌سازد تصوریر خودتان را با کیفیتی مطلوب در استریم به نمایش بگذارید. مانند تصویر فوق می‌توانید مکان قرارگیری چهره‌یتان را تغییر دهید.تراشه‌ی این مدل هم Snapdragon 865 هست که قادر به اجرای کال اف دیوتی با تنظیمات گرافیکی اولترا و متوسط ۶۱ فریم در‌هر‌ثانیه است.

فصل دوم؛ Task Force

همان طور که واضح است تقریباً همه‌ی موبایل‌ها توانایی اجرای Call of Duty را دارند، اما نمی‌توان با هر گوشی از این بازی لذت برد. با این حال در صورتی که یک دستگاه ضعیف دارید و تمایلی به خرید گوشی برای گیم کالاف ندارید، پیشنهاد می‌کنیم تنظیمات این بازی را روی پایین‌ترین حد ممکن قرار دهید و حداقل‌ها را انتخاب کنید تا با کمترین میزان لگ و کندی مواجه شوید. این مدل مشهور هم از تراشه‌ی بسیار عالی اسنپدراکون ۸۷۰ بهره‌مند شده که قادر به اجرای بازی call of duty با تنظیمات گرافیکی اولترا و متوسط ۵۹ فریم‌در‌هر‌ثانیه است. این مدل قیمتی در حدود ۳۲۰ دلار دارد و همچنین از نمایشگر AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی برخوردارست. حالت بتل رویال حسی یک بازی کاملا متفاوت را نسبت به Call of Duty Mobile می‌دهد.

بخوانید  خرید منظره کلش اف کلنز اسکین دهکده قیمت ارزان و تحویل فوری | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر