جدیدترین گوشی های پوکو + قیمت روز و مقایسه با رقبا را ببینید


گوشی های پوکو با توجه به مشخصات فنی مناسبی که دارند در بازار کشورمان بسیار محبوب هستند. جدیدترین مدل ها را با زومیت مقایسه کنید.

پوکو یکی از برندهای جدید در بازار تلفن همراه است. شیائومی، ردمی و پوکو سه نام جدا نشدنی هستند. با این حال در بسیاری از بازارها، گوشی های پوکو و شیائومی برای کاربران تفاوتی ندارند. بسیاری از گوشی‌های ردمی و پوکو در واقع برندهای متفاوتی هستند و شباهت‌های زیاد محصولات ردمی، پوکو و شیائومی به این معناست که آنها تصویر مستقلی ندارند.

اکنون می توانید گوشی های پوکو را در لیست خود و لیست گوشی های شیائومی را در بخش محصولات زومیت مشاهده کنید. برای مشاهده لیست کامل گوشی های پوکو از لینک زیر استفاده کنید:

همانطور که گفته شد گوشی های پوکو در بازار کشورمان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند به طوری که دو گوشی پوکو ایکس 6 و پوکو ایکس 6 پرو که به تازگی وارد بازار کشورمان شده اند به پربازدیدترین محصولات زومیت تبدیل شده اند. گوشی های پوکو معمولا پردازنده های قدرتمندتری نسبت به رقبای هم قیمت دارند، به همین دلیل است که بسیاری از مردم با بازی در گوشی های رده بالا با پوکو آشنا هستند. قیمت گوشی سامسونگ و قیمت گوشی شیائومی عموما با مشخصات مشابه بیشتر از محصولات پوکو است. اما دوربین را در مقایسه با رقبا کمتر می توان از نکات مثبت گوشی های پوکو دانست.

پشت گوشی پوکو شیائومی

انواع سری گوشی پوکو و جدیدترین محصولات آن در بازار:

سلسله در مقابل: اینها ارزان ترین گوشی های پوکو هستند و پوکو سی 40 و پوکو سی 65 از محبوب ترین محصولات این سری در بازار هستند.

بخوانید  انیمه چگونه ساخته می شود؟ + ویدیو

سلسله آقای.: نسبت به سری C از نظر نمایشگر و پردازنده پیشرفت هایی دارند و جایی بین سری X و C قرار می گیرند. Poco M6 Pro جدیدترین و قدرتمندترین نماینده این سری در بازار ایرانی است.

سلسله ایکس: انتظار می رود سری X به طور کلی از نظر سخت افزاری قدرتمندتر از سری M باشد. این گوشی ها در سال های اخیر معمولا از پردازنده های اسنپدراگون استفاده می کردند، اما در محصولات جدید سری X6 شاهد استفاده از پردازنده های Dimension هستیم.

سلسله اف: آنها قوی ترین سری محصولات پوکو را تشکیل می دهند. صفحه نمایش سطح بالا، پردازنده قدرتمند و دیگر ویژگی های گوشی های رده بالا را باید در این سری جستجو کرد. Poco F5 و Poco F5 Pro جدی ترین اعضای این سری در بازار هستند. طبیعتا قیمت موبایل های سری اف پوکو نسبت به سایر سری ها بیشتر است.

مقایسه تلفن های پوکو با یکدیگر و رقبای آنها:

شما می توانید گوشی های پوکو و برندهای دیگر را در قسمت محصولات زومیت از چند طریق مقایسه کنید.

در هر صفحه محصول، محبوب ترین مقایسه های محصولی که در آن حضور دارید با رقبای آن لیست شده است. شاید مقایسه مورد نظر وجود داشته باشد، در غیر این صورت روی “مقایسه با محصول دیگر” کلیک کنید تا مقایسه خود را انجام دهید. در لیست گوشی ها امکان انتخاب محصول و مقایسه وجود دارد. علاوه بر این، ابزار مقایسه محصولات اختصاصی زومیت علاوه بر امکان مقایسه حداکثر چهار محصول، محبوب ترین مقایسه های انجام شده توسط کاربران زومیت را نیز به شما نشان می دهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر