آتاری بر تعهد خود به کنسول VCS پس از لغو قرارداد ساخت خود تاکید می کند



آتاری اخیرا گزارش شش ماهه خود را از نتایج سال مالی جاری منتشر کرده است و به نظر نمی رسد خبر خوبی برای کنسول Atari VCS وجود داشته باشد. همانطور که توسط دنده تاماین گزارش کاهش فروش سخت‌افزار آتاری و همچنین سازمان‌دهی مجدد در بخش سخت‌افزاری کسب‌وکار را نشان می‌دهد که شامل تعلیق روابط با سازنده VCS می‌شود.

را گزارش نشان دهنده کاهش 92 درصدی درآمد سخت افزاری نسبت به سال گذشته است، از 2.44 میلیون دلار به تنها 212،466 دلار. آتاری برای توضیح این افت به کاهش “فعالیت کارتریج” و همچنین “کم کارایی VCS” اشاره می کند. در مجموع، آتاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 27 درصد کاهش درآمد داشته است.

Lecture en cours: Atari 50 : la bande-annonce de lancement de la célébration d’anniversaire

Le rapport mentionne également qu’Atari a été occupé par une réorganisation de son activité hardware au cours du premier semestre de l’exercice. Cela inclut “la suspension des relations directes de fabrication de matériel, notamment en ce qui concerne l’Atari VCS”. Atari a précisé qu’il ne renoncerait pas à la console, optant plutôt pour “une nouvelle stratégie commerciale [that] در پایان سال 2022 اجرا شد و تا سال 2023 ادامه خواهد داشت.”

آتاری در بیانیه‌ای که به Tom’s Hardware ارسال شد، مجدداً بر تعهد خود به کنسول تاکید کرد و گفت: “ما روابط خود را با شریک تولید اصلی Atari VCS به حالت تعلیق درآوریم، اما همچنان به نگهداری موجودی و اجرای سفارش‌های جدید ادامه می‌دهیم.”

بیانیه ادامه داد: «آتاری به پلتفرم VCS متعهد است. “ما پشتیبانی بیشتری برای توسعه دهندگان بازی اضافه کرده ایم و همچنان به اضافه کردن بازی های جدید به فروشگاه ادامه می دهیم. سخت افزار بخش مهمی از میراث آتاری است و همچنان بخشی از استراتژی بلند مدت ما خواهد بود.

ما چندین پروژه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در دست توسعه داریم، تحت قراردادهای مجوز، که اکوسیستم VCS را گسترش می‌دهد و ابزارهای کمکی اضافی برای کاربران ایجاد می‌کند.»

یکی از پروژه‌های سخت‌افزاری آتاری در اوایل سال جاری شاهد عرضه سه کارتریج جدید Atari 2600 بود، در حالی که پروژه‌های دیجیتالی آن شامل Atari 50: The Anniversary Celebration، مجموعه‌ای از بازی‌ها، مصاحبه‌ها و خاطرات منتشر شده برای PlayStation، Switch، Xbox، PC و… البته، Atari VCS.

بخوانید  خلاصه بازی جوایز 2023

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.