نحوه پیدا کردن حالت تماشاگر در بازی MultiVersus

آخرین به روز رسانی حالت تماشاگر را به MultiVersus اضافه کرد. نه تنها بازیکنان می توانند مسابقات را با حداکثر 4 بازیکن تماشا کنند، بلکه می توانند رودرروی ربات ها را نیز تماشا کنند. با توجه به پچ یادداشت های به اشتراک گذاشته شده توسط استودیوی Player First Games در توییتر، بازی دارای تغییراتی در تعادل چند شخصیت مانند بتمن، واندر وومن، سوپرمن، بلک آدام، مورتی، جیک است.

آپدیت جدید بازی MultiVersus به همراه اضافه شدن حالت تماشاگر، برخی باگ ها را برطرف کرده و شخصیت هایی مانند بتمن، جیک و مورتی را متعادل می کند.

MultiVersus از زمان انتشار نسخه بتای عمومی خود در اوایل سال جاری، تعدادی به روز رسانی دریافت کرده است که تعدادی شخصیت جدید از جمله Black Adam و Marvin the Martian را به میدان جنگ اضافه کرده است. حال در میان جدیدترین اخبار بازی با خبر شدیم که آپدیت جدیدی برای این بازی مبارزه ای پلتفرم منتشر شده است. اگرچه این به روز رسانی هیچ شخصیتی به بازی اضافه نمی کند، اما یکی از ویژگی های درخواستی را به همراه دارد.

برای اطلاع از آخرین تغییرات MultiVersus، می‌توانید یادداشت‌های پچ را در فید خبری بخوانید. این بازی پلتفرم مبارزه ای در حال حاضر بر روی پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه شده است.ایکس باکس سری اس و رایانه های شخصی را می توان تجربه کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  طرفداران Minecraft می توانند 30٪ در پیش خرید رسمی Visual History در آمازون صرفه جویی کنند