بازسازی «جنگ ستارگان: شوالیه‌های جمهوری قدیم» هنوز در دست ساخت است

بر اساس این گزارش، Star Wars: Knights of the Old Republic – Remake توسط یک استودیوی داخلی برای پلتفرم های پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی در حال توسعه است. این گزارش جزئیات بیشتری در مورد بازی KOTOR Remake در اختیار طرفداران قرار نمی دهد، اما با مطالعه آن می توانید اطلاعات جالبی در مورد وضعیت بازارهای مختلف بازی در سراسر جهان و عملکرد گروه Embrisor و تمامی زیرمجموعه های آن به دست آورید.

در گزارش پایان سال منتشر شده توسط Embriser Group، بخشی برای نمایش همه بازی‌های منتشر شده و در حال توسعه این شرکت در تاریخ 3 ژوئن 1402 (24 مه 2023) وجود داشت. در این بخش نام آثاری مانند Tomb Raider (نام نهایی مشخص نیست)، Warhammaer 40,000: Space Marine II، Remnant 2، Ride 5 و البته نسخه بازسازی شده Star Wars: Knights of the Old Republic به چشم می خورد. .

گزارش اخیر گروه Embracer نشان می دهد که نسخه بازسازی شده Star Wars: Knights of the Old Republic در حال توسعه است.

با توجه به اینکه دو ماه تا بیستمین سالگرد بازی Star Wars: Knights of the Old Republic باقی مانده است، احتمالاً این فرصت مناسبی را به گروه Embracer برای رونمایی از نسخه بازسازی شده می دهد.

سال هاست که شایعات زیادی درباره Star Wars: Knights of the Old Republic – Remake وجود دارد، اما با گذشت زمان، برخی احتمال عدم انتشار آن را مطرح کردند. اگرچه این بازی بی‌صدا بوده است، اما در میان آخرین اخبار بازی، با خبر شدیم که گزارش اخیر گروه Embracer حاکی از ادامه توسعه بازسازی KOTOR است.

بخوانید  چگونه یک بازیکن حرفه ای بازی Free Fire شویم؟