گری باوزر، هکر نینتندو، می گوید که پرونده او به عنوان یک “پیام” برای سایر هکرها عمل می کند



گری باوزر، هکر نینتندو، برای اولین بار از زمان آزادی از زندان، تجربیات خود و تلاش های مداوم خود را برای پرداخت جریمه به شرکت شرح داده است.

در مصاحبه با روزنامه گاردینبوسر درباره زندگی خود قبل، حین و بعد از زندان صحبت کرد. Bowser اولین بار در اواخر دهه 2000 درگیر هک شد، زمانی که او شروع به همکاری با تیم Xecuter برای دور زدن اقدامات ضد دزدی دریایی کرد. او نوعی «واسطه» بین برنامه‌نویسانی بود که کد را شکستند و آزمایش‌کنندگانی که دستگاه‌ها را عیب‌یابی می‌کردند.

او در سپتامبر 2020 در حالی که در جمهوری دومینیکن زندگی می کرد دستگیر شد. بوسر گفت: روزی که این اتفاق افتاد، من در رختخوابم می‌خوابیدم، ساعت چهار صبح بود، تمام شب را مشروب می‌نوشیدم، ناگهان از خواب بیدار می‌شوم و می‌بینم که سه نفر با اسلحه‌هایی که به سمت سرم زده‌اند، تختم را احاطه کرده‌اند. مرا از آنجا بیرون کشیدند، پشت یک ون گذاشتند و به دفتر اینترپل بردند.

سپس در چندین زندان زندانی شد. از آنجایی که او در اوج قرنطینه های COVID منتقل شد، هر انتقال تابع پروتکل های COVID بود که او را ملزم به تنهایی می کرد. با وجود این اقدامات احتیاطی، او به کووید مبتلا شد و دو هفته را به شدت بیمار کرد.

Bowser به کلاهبرداری متهم شده است و مورد شکایت مدنی نینتندو قرار گرفته است. اگرچه Bowser ادعا می کند که می توانست با این پرونده مبارزه کند، زمان و هزینه زیادی می گرفت. او گفت که اعتراف به گناه و مجازات برای اتهامات کمتر آسان تر است. احکام زندان صریح در پرونده های دزدی دریایی اینترنتی غیرمعمول است، اما بوسر گفت که این پرونده به عنوان یک نمونه در نظر گرفته شده است. او گفت: «این جمله مانند پیامی برای دیگران بود [are] هنوز آنجا هستند، فقط اگر دستگیر شوند… [they’ll] روزهای سختی را پشت سر بگذارند » نمایندگان نینتندو نیز به همین اندازه گفتم. او اکنون باید 20 تا 30 درصد از درآمد خود را پس از پرداخت هزینه های ضروری مانند اجاره بها پرداخت کند تا بخشی از 14.5 میلیونی که به نینتندو بدهکار است، بپردازد.

بخوانید  بازی های PlayStation Plus Extra و Premium در فوریه 2024 معرفی شدند

باوزر از فیل در پای چپ خود رنج می برد که با محکومیت زندان وی تشدید شد. او هفته‌ای سه بار به فیزیوتراپی می‌رود که به مشکلات مالی او بیشتر کمک می‌کند. او از خانواده اش جدا شده و برای گذران زندگی به کمک دوستانش (از طریق GoFundMe) متکی است.

Bowser در فوریه 2022 به 40 ماه زندان محکوم شد. او به دلیل مشارکت با تیم Xecuter فوق الذکر متهم شد، که یک سیستم عامل homebrew ایجاد کرد که به نینتندو سوییچ های اصلاح شده اجازه می داد بازی های دزدی دریایی را انجام دهند. Bowser در اوایل آوریل 2023 به دلیل رفتار خوب منتشر شد، اما مجبور شد به پرداخت جریمه به نینتندو ادامه دهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر