گروه Embracer هنوز پس از اخراج های گسترده به خرید استودیوهای جدید فکر نمی کند

پس از یک دوره اخراج، لغو بازی و بسته شدن استودیو، گروه Embracer می گوید که دوره بازسازی آن اکنون به پایان رسیده است. این روند از سال گذشته آغاز شد و نه ماه به طول انجامید، اما اکنون که کامل شده است، انتظار نداشته باشید Embracer به این زودی ها شروع به خرید استودیوهای جدید کند. در یک تماس اخیر با سرمایه گذاران، لارس وینگفورز، مدیرعامل، گفت: «خیلی زود است» برای شروع دوباره صحبت درباره ادغام و تملک.

وینگفورس (از طریق Rock Paper Shotgun) گفت: “ما در حال پایان دادن به برنامه بازسازی در پایان ماه مارس هستیم و فرآیند بازسازی گیربکس بخشی از این برنامه است.” اکنون شرکت‌هایی که می‌خواهند دارایی‌های خاصی را در گروه به دست آورند، می‌خواهم بگویم نه کاملاً روزانه، بلکه هفتگی به ما نزدیک می‌شوند. عنصری برای گروه و برای سهامداران گروه در آینده.»

در حال پخش: هزینه انسانی اخراج | در محل

وینگفورز اضافه کرد که شرکت‌هایی که امبراسر فروخته «جریان نقدی منفی» بودند و واگذاری آن‌ها شرکت را «جریان نقدی مولد» کرد. Embracer تا مدتی دیگر به خرید خود ادامه نخواهد داد، زیرا Wingefors اضافه کرد که این شرکت در عوض با ایجاد «محصولات و بازی‌های بهتر» با استفاده از دارایی‌های موجود، IPS و استودیوهایش، بر افزایش سودآوری تمرکز خواهد کرد. وینگفورز گفت: «فکر می‌کنم خیلی زود است که درباره راه‌اندازی مجدد موتورهای M&A صحبت کنیم.

از سال گذشته، تغییرات عمده‌ای در Embracer: Saints Row، توسعه‌دهنده Volition و استودیوی TimeSplitters Free Radical تعطیل شدند، 29 بازی لغو شدند و 1400 نفر در مدت شش ماه اخراج شدند. اخیراً Saber Interactive از Embracer Group خارج شد و Take-Two Interactive Gearbox Entertainment را به قیمت 460 میلیون دلار از این شرکت خریداری کرد.

تمام این تخفیف ها و فروش ها تا حدی به دلیل شکست یک معامله بزرگ بود که بعداً مشخص شد قراردادی با شرکت سعودی Savvy Games به ارزش 2 میلیارد دلار است.