دانلود بازی کلش اف کلنز 15 83.23 Clash of Clans برای اندروید + آیفون اندروید تایم | 1gamer

بعد از ورود به این بازی می‌توانید در بخش تنظیمات، روی بخش Google Login کلیک کنید تا وارد اکانت کلش آف کلنز گوگل خود شوید. البته برای انجام این کار، باید حتما Google Play Games را به صورت نصب شده داشته باشید. بازی کلش آف کلنز اولین بار در سال 2012 و برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه شد. برای دانلود این بازی می‌توانید از طریق اپ استور اقدام کنید و نیازی به پرداخت هیچ پولی نیست. اگر شما دوست دارید تا بتوانید دو ساختمان را همزمان ارتقا دهید، باید چند کارگر داشته باشید. کارگر ها بر خلاف دیگر آیتم های موجود درون بازی فقط با استفاده از جم قابل تهیه هستند.

  • با یک نکته مهم در مقاله دانلود کلش اف کلنز با لینک مستقیم قصد داریم شما را خوشحال کنیم؛ علت داده نشدن سپر پس از حمله، تخریب تالار شهر زیر 30 درصد می‌باشد.
  • یک روز برای آماده‌سازی و روز دیگر برای نبرد در نظر گرفته می‌شود.
  • پس از خرید از سایت ایران موجو، می‌توانید از طریق چت آنلاین با پشتیبانی ما در ارتباط باشید و یا در ساعات کاری با شماره‌های شرکت تماس بگیرید.
  • هر کدام از این راه ها یک سری مزایا و معایب خاص را به همراه دارند.
  • استودیوی Supercell در راستای گسترش هرچه بیشتر دنیای فانتزی Clash of Clans، با انتشار ویدیویی از گیم‌پلی اولیه‌ی سه بازی جدید کلش با سبک‌های متفاوت رونمایی کرده است.

در ادامه، با کلیک روی گزینه Install، بازی برای شما نصب خواهد شد. در این عنوان بازیکن باید منابعی همچون اکسیر، طلا و الماس که اصطلاحاً آن را جم می‌نامند استفاده کند تا دهکده خود را بسازد و آن را ارتقا دهد. برای جمع آوری طلا و انواع اکسیر، می‌توان از معادن آن‌ها و همچنین غنایمی که با حمله به دیگر دهکده‌ ها بدست می‌آید استفاده کرد. کلش آف کلنز قسمت های مختلفی دارد که بخش اصلی آن پیوستن شما به یک قبیله یا Clan و مبارزه با قبایل دیگر است. یکی دیگر از بخش های بازی کلش آف کلنز به دست آوردن هدف های مشخص شده در بازی و کسب جوایز برای پیشرفت قبیله است. در بازی کلش آف کلنز شما باید یک دهکده بسیار قدرتمند بسازید که بتواند در برابر حمله سایر بازیکن‌ها به خوبی مقاومت کند.

بخوانید  اسکیپ‌می اولین مجموعه اتاق فرار و اسکیپ روم

همه‌چیز در مورد بلیت طلایی کلش آف کلنز

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌هایی که کلش آف کلنز با خود به همراه آورد، بخش کلن آن است. کلن‌ها، در واقع به مانند یک اجتماع متشکل از تعدادی بازیکن‌اند که بحث ارتباط میان این بازیکنان را به سطح جدیدی وارد می‌کنند. بازیکنان از طریق کلن‌ها هم می‌توانند به صورت اهدای نیرو به یکدیگر، کمک حال هم باشند و هم با ارائه توصیه و پیشنهاد و به نوعی، ارتباط درون تیمی. قابلیت کلن در کلش آف کلنز یکی از پیشگامان بحث ارتباط درون بازی در بازی‌های موبایلی بود و تاثیر بسیاری روی بازی‌های بعد از خود گذاشت.

نقش آفرینی

این دهکده‌ها که هر کدام مربوط به بازیکن آنلاین دیگری است، یک منبع خوب برای کسب منابع و پیشرفت در بازی به شمار می‌روند. با این حال، همان‌طور که دفاع در برابر حملات بازیکنان دیگر کار چندان ساده‌ای نیست، برای حمله هم باید با چالش‌ها و پیچیدگی‌های فراوانی دست و پنجه نرم کنید. بله کلش اف کلنز رایگان هست فنلاند بازی های شرکت سوپرسل اکثرا در ژانر استراتژی هستند که توصیه میکنیم بازی های دیگه این شرکت رو هم چک کنید. قیمت های محصولات مختلف کلش اف کلنز رو روی سایت میتونید مشاهده کنید. کلش آف کلنز یک بازی ویدیویی استراتژیک رایگان برای موبایل در سال ۲۰۱۲ است که توسط سازنده بازی فنلاندی سوپرسل ساخته و منتشر شده است.

استودیو مجله خبری یک گیمر اعلام کرد که حالت ۵ در مقابل ۵ در پروسه تعمیر و نگهداری بعدی، به بخش وار در بازی کلش آف کلنز افزوده خواهد شد. جم کلش آف کلنز به صورت مستقیم برای اکانت سوپرسل شما شارژ می‌شود. در این بازی امکان ساختن یک دهکده دوم هم ایجاد شده و در گذر زمان، شاهد اضافه شدن بخش‌های مختلفی به آن بوده‌ایم. این نشان از توجه سوپرسل به آپدیت ماندن این بازی دارد و به این ترتیب، کلش آف کلنز زود تبدیل به یک بازی تکراری برای شما نخواهد شد بلکه بازی جذابی است که تا مدت‌ها می‌تواند شما را به خود مشغول کند.

بخوانید  همه چیز درباره کالاف دیوتی وارزون موبایل !در رویال جم | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir